Camí dels Bons Homes, GR 107, 2ª Etapa, Orgeix - Mérens les Vals

Photo ofCamí dels Bons Homes, GR 107, 2ª Etapa, Orgeix - Mérens les Vals Photo ofCamí dels Bons Homes, GR 107, 2ª Etapa, Orgeix - Mérens les Vals Photo ofCamí dels Bons Homes, GR 107, 2ª Etapa, Orgeix - Mérens les Vals

November 1, 2016
October 2016

near Orgeix, Occitanie (France)

RECORDA si et posiciones sobre " Veure més " (de color blau) que esta al final de la descripció del recorregut, enllaçaràs amb el programa Picasa que te les fotos de l'excursió.
També recordeu que si us descarregueu el TRACK i el vostre GPS admet més de 500 punts (actualment tots el GPS admeten 10.000 punts, només els vells Gps Garmin admeten un màxim de 500 punts) cal que seleccioneu la opció de Ruta Original conjuntament amb la d'Incloure també rutes i punts d'interès que es mostren sobre el mapa. D'aquesta manera us serà mes fàcil seguir l'excursió.

Sortida del Poble d'Orgeix (té Gîte d'Etape). Arribada al poble de Merens les Valls (té Gîte d'Etape).
El Camí dels Bons Homes és el GR 107 (senyals de pintura vermella i blanca). És un camí fressat que va per camins i per velles pistes. Està senyalitzat i en totes les cruïlles trobareu pals indicatius.

Creuarem el pont del riu Oriege i seguirem el camí que marca en direcció a Llevant per el costat del Riu, fins que trobarem una cruïlla. el camí que continua a Llevant va al poble d'Orlu. Nosaltres seguirem per la pista fins que trobarem una pista principal que ve del poble d'Orgeix.
Seguirem pujant sempre per la pista principal fins trobar la cabana du Resse de Bas, on uns 50 metres després de la cabana tenim un cruïlla de pistes (pal indicatiu). Deixarem la pista principal i agafarem la secundària que marxa tot pujant en direcció al nord-oest. La seguirem sempre menyspreant las pistes secundàries, que anirem trobant fins que arribarem al Col de Joux.
Aquí tenim una cruïlla de camins, anirem per el que marxa tot pujant al sud per arribar al Cap du Camp (el punt més alt de l'excursió). Començarem la baixada per tot el Serrat de Larguis fins trobar una pista principal que seguirem tot baixant.
Un tros més avall trobarem una cruïlla de Camins (pal indicatiu). Deixarem la pista i seguirem el camí que marxa tot baixant en direcció al sud-est a trobar les Bordes de Coval i més avall St. Touret (runes). Seguirem baixant fins arribar a l'antic poble de Merens on trobem l'església Romànica de Sant Pere. Continuarem baixant tot seguint el camí que ressegueix el Riu de Nabre i arribarem al poble de Merens les Valls.

Cartografia I. G. N., Mapes 2148 ET Ax les Thermes i 2249 OT Bourg Madame.

Aquesta excursió es continuïtat de:
Camí dels Bons Homes, GR 107, 1ª Etapa, Comus - Orgeix

Cruïlla pista Orgeix

• Photo of Antoni Martin
    Antoni Martin Jul 9, 2023

Ruta facil de seguir, pel meu gust excesiva pista. Gracies per compartir