Photo ofCAMÍ DELS BONS HOMES. 1a etapa, Santuari de Queralt – Peguera – Pla de la Creu de Fumanya Photo ofCAMÍ DELS BONS HOMES. 1a etapa, Santuari de Queralt – Peguera – Pla de la Creu de Fumanya Photo ofCAMÍ DELS BONS HOMES. 1a etapa, Santuari de Queralt – Peguera – Pla de la Creu de Fumanya

March 16, 2014
March 2014

•   4.9 3 Reviews

near Berga, Catalunya (España)

Caminada organitzada pel Centre Excursionista Garriguenc, en que amb diverses etapes anem fent el Camí dels Bons Homes, que segueix bàsicament el recorregut del GR-107, entre el Santuari de Queralt i Montsegur.
L’etapa d’avui, començament de la travessa, ha transcorregut entre Queralt i el pla de la Creu de Fumanya (punt on ens ha recollit l’autocar), amb el següent recorregut:
Santuari de Queralt – GR-107 – font del Bou – baga de Queralt – Espinalbet, església de Sant Miquel – plans i Santuari de Corbera – coll de l’Oreller – camí de l’Estany - font de les Moixeres – masia de l’Estany – pla de l’Estany – Creu de Noucomes – baga de Noucomes – mina de les Graus – la Planelleta – el Portal i els Pisos – font de Cal Coix – Peguera, Església de Sant Miquel – pla de les Basses – els Planells – coll de Salamó – escala del Grau – plans del Grau – pla de la Creu de Fumanya.

Clica en aquests enllaços per veure les altres etapes fetes fins ara.

CAMÍ DELS BONS HOMES. 2a etapa, Pla de la Creu de Fumanya - Gósol
CAMÍ DELS BONS HOMES. 9a etapa, Orgeix– Prades

Sortida - Santuari de Queralt

Font del Bou

Photo ofEspinalbet, Església de Sant Miquel Photo ofEspinalbet, Església de Sant Miquel Photo ofEspinalbet, Església de Sant Miquel

Espinalbet, Església de Sant Miquel

El Portal i els Pisos

Font de Cal Coix

Peguera, Església de Sant Miquel

Photo ofArribada - Pla de la Creu de Fumanya Photo ofArribada - Pla de la Creu de Fumanya Photo ofArribada - Pla de la Creu de Fumanya

Arribada - Pla de la Creu de Fumanya

• Photo of janfigueras
    janfigueras Sep 8, 2019

Bona nit Erill, estem pensant de fer el Camí dels Bons Homes. Vosaltres l'heu fet tot? Tens penjats els traks de totes les etapes? Vinga ja diràs. Merci.

erill Sep 12, 2019

Hola jan figueras, al final del comentari de les etapes, hi ha els enllaços que et redirigeixen al track de cada etapa. Únicament falta la última etapa que encara no hem fet.
    Per cert, el recorregut del Camí dels Bons Homes és molt maco i nosaltres el varem fer amb el Centre Excursionista Garriguenc, que va organitzar la logística dels desplaçaments per fer cada etapa, doncs les comunicacions públiques amb alguns indrets són inexistents. Ara bé, si feu el recorregut tot seguit, nomes us caldrà preveure allotjaments.

• Photo of janfigueras
    janfigueras Sep 12, 2019

moltes gràcies erill.

• Photo of sabategalofre
    sabategalofre Sep 26, 2019

Ruta ben explicada, que passa per llocs molt bonics i senzillets de fer

erill Sep 28, 2019

Gràcies sabategalofre pel comentari i valoració. Celebro que la ruta hagi sigut del teu interès.

• Siset i Biel Oct 18, 2021

Tenia entès que el camí dels Bons Homes continua de Montssegur a Rocafixada i a Foix, no?

erill Oct 18, 2021

Hola Siset i Biel, en efecte la ruta dels Bons Homes arriba fins a Montsegur i opcionalment a Rocafixada i Foix, però jo només he fet fins a Prades i em queden pendents aquestes etapes.

• Photo of esteban.torrano
    esteban.torrano Apr 28, 2022

Moltes gràcies per compartir

erill May 9, 2022

Gràcies a tu esteban.torrano pel comentari i valoració.