Photo ofCamí dels Avellaners, Castell de Brunyola, Brunyola i Riera de Sant Martí des de Sant Martí Sapresa Photo ofCamí dels Avellaners, Castell de Brunyola, Brunyola i Riera de Sant Martí des de Sant Martí Sapresa Photo ofCamí dels Avellaners, Castell de Brunyola, Brunyola i Riera de Sant Martí des de Sant Martí Sapresa

2 hours one minute
May 13, 2024
May 2024

near San Martín Sapresa, Catalunya (España)

Recorregut fàcil i molt planer que sortint de Sant Martí Sapresa ens porta per un tram del Camí dels Avellaners fins al petit poble de Brunyola on podem veure el Castell, considerat bé Cultural d'interès Nacional així com també l'església de Sant Fruitós adossada a la torre del Castell. Des del poble també tenim molt bones vistes de la comarca de la Selva, ja que es troba un xic enlairat.
A continuació baixem ara ja fins arribar a la riera de Sant Martí, que anirem seguint un tros i d'aquí ens endinsem per una zona una mica boscosa alternant amb camps ben cultivats per retornar cap a Sant Martí on havíem iniciat la ruta.

PictographIntersection Altitude 818 ft

PictographIntersection Altitude 675 ft

PictographIntersection Altitude 669 ft

PictographRiver Altitude 544 ft

Riera de Sant Martí ( creuar)