Camí del port de Caldes (Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de Sant Maurici)

August 9, 2013
August 2013

near Artiés, Catalunya (España)

Se surt del refugi en direcció oest i a uns 300 m trobem una bifurcació en què nosaltres hem de prendre el GR-11.18, que ens portarà per un camí ben marcat fins al port del Caldes, històric pas de transhumància pels ramaders de la Ribagorça que accedien a les pastures de l'Aran. Des d'aquí podrem gaudir d'unes magnífiques vistes tant dels estanys de la capçalera de la ribera de Caldes com de Colomèrs.
............................................................................
Se sale del refugio dirección oeste y a unos 300m encontramos una bifurcación dónde tenemos que tomar el GR-11.18, que nos llevará por un camino bien marcado hasta el Port de Caldes, histórico paso de transhumáncia para los ganaderos de la Ribagorça que accedían a los pastos del Valle de Aran. Desde aquí podremos disfrutar de unas magníficas vistas tanto de los lagos de la cabecera de la ribera de Caldes como de Colomèrs.