Camí de Ronda: Palamós - Calella - Palamós

Photo ofCamí de Ronda: Palamós - Calella - Palamós Photo ofCamí de Ronda: Palamós - Calella - Palamós Photo ofCamí de Ronda: Palamós - Calella - Palamós

-96 ft
July 29, 2013
July 2013

near Palamós, Catalunya (España)

Volta ideal per passar el dia d’una manera diferent i gaudint de les caletes que ens ofereix la Costa Brava.
La ruta segueix, més o menys, el Camí de Ronda entre Palamós i Calella, passant el més a prop possible del mar. Això ens dona l’oportunitat de gaudir d’un bany en alguna de les diferents caletes que anem passant (Cala Estreta, del Crit, la Fosca, etc).
Per anar bé, només cal unes xancletes que es lliguen be als peus ( ja que hi ha trams tant de pujada com de baixada per corriols ben drets) i un banyador (... o no) per anar fent un bany de tant en tant, dons la calor no perdonarà. Arribats a Calella, un bon dinar i retorn pel mateix camí.
La part dels jardins de Cap Roig, val més fer-la per on vaig tornar, dons hi ha un moment que es perd el camí i es va camp a través, amb forces esbarzers.