Camí de Ronda: Lloret de Mar - Tossa de Mar

Photo ofCamí de Ronda: Lloret de Mar - Tossa de Mar Photo ofCamí de Ronda: Lloret de Mar - Tossa de Mar Photo ofCamí de Ronda: Lloret de Mar - Tossa de Mar

November 4, 2015
June 2014

•   4.3 1 review

near Lloret de Mar, Catalunya (España)

Aquesta ruta segueix de bon principi el GR-92, fins una mica abans de la cala Morisca. A partir d'aquest punt, es segueix el traçat de la "Costa Brava Extrem Running 2010" (cursa de muntanya) amb senyals blancs. Molts d'aquest senyals potser ja no existeixen.
S'ha d'anar en compte amb els senyals, sobretot dins les urbanitzacions, on hi ha molts trencalls i bifurcacions de carrers.
El recorregut és un constant pujar i baixar, tret de quan es va arran de platja. A partir de cala Llevadó, el traçat és molt dur, i s'ha de reservar forces per aquest últim tram.
A l'estiu podem trobar bars i xiringuitos oberts, però fora de l'època estival, cal proveir-se d'aigua, ja que no trobarem cap font pel camí.
Aconsello portar calçat lleuger degut als molts trams d'asfalt i si el dia acompanya, unes xancletes i una tovallola per donar-nos uns banyets!!

Per veure tot el recorregut i més fotos, pots visitar el meu blog "El BuscaRacons", clicant "veure més".

Lloret-Monument de l'Esguard

Tossa de Mar - Platja Gran

• Photo of josepmora
    josepmora Apr 2, 2018

HolaXavi,
    Gràcies per compartir les teves rutes....
    Comentar-te que dissabte vaig fer la teva ruta, però a la Cala Morica, no vaig poder seguir , ja que no vam trobar el sender que continuava fins a Tossa de Mar.....
    El proper dia seguiré el teu track a la inversa, sortint des de Tossa de mar...... a veure si podem fer el recorregut, ja que te molt bona pinta.
    Moltes gràcies

• Photo of Xavi Klds
    Xavi Klds Apr 4, 2018

Hola Josep,
    Gràcies a tu per utilitzar els meus tracks.
    Et detallo el que recordo (la he fet dues vegades, una corrents i una altra amb la dona).
    Primer, aquest track està tret d'un company que va fer la cursa. Era un rellotge de fa uns quants anys i potser no afina del tot el recorregut, tot i que altres persones ho han fet i no han tingut cap problema.
    ...Des de cala Morisca, s'ha de superar les roques que hi ha a l'esquerra, mirant el mar de front, tot just uns cinc metres a tocar de l'aigua. Un cop superat aquest tram rocós, hi ha rastre de camí, en pujada, entre pins. No es segueix la mateixa línia de costa, si no que fa drecera per evitar arribar a un petit cap.
    Després de la pujada, s'inicia una suau baixada, on ja veurem de front el mar i la platja. Per accedir a la sorra, hi ha una cadena que ajuda a baixar el ressalt rocós. Un cop en la sorra, s'ha de travessar la platja...
    Un consell, si mires el blog que enllaça aquesta sortida del wikiloc, et donarà pistes de la resta que et queda. (quan vaig anar per segona vegada, encara es veien les pintades de color blanc, ara segur que ja estan esborrades).
    Espero et sigui d'ajuda... Ja em diràs si ho has aconseguit.
    Salut i muntanyes!

• Photo of isidoro m h
    isidoro m h Jun 10, 2021

Gracias por la ruta, hay algunos momentos difíciles...pero que una persona con condiciones físicas normales puede superar.

• Photo of Xavi Klds
    Xavi Klds Jun 11, 2021

Hola isidoro m h,
    Gràcies per la valoració i per haver seguit el track.
    Desitjo que hagis gaudit, tot i la duresa i el trenca-cames del recorregut, que com has vist, val molt la pena de fer.
    Salut i a per la propera.