Camí de Cavalls, Menorca – Etapa 10 de Punta Prima a Maó

Photo ofCamí de Cavalls, Menorca – Etapa 10 de Punta Prima a Maó Photo ofCamí de Cavalls, Menorca – Etapa 10 de Punta Prima a Maó Photo ofCamí de Cavalls, Menorca – Etapa 10 de Punta Prima a Maó

October 21, 2023
October 2023

near Punta Prima, Baleares (España)

Desena etapa del Camí de Cavalls realitzat en deu dies. Les petges mostren els trams realitzats cada dia, incloent les aproximacions, visites a llocs i algunes variacions respecte al GR 233 normalment aprofitant senders seguint la costa. Tant el GR com els senders els podem considerar relativament ben indicats.

Nota: per motius d’excessiva calor, el recorregut dels Canutells a Punta Prima no el férem, lo que aproximadament correspon a la dinovena etapa tal com està marcat el camí.

Platja de Punta Prima, Camí, Morro de Alcaufar, Torre d’Alcaufar, Cala d’Alcaufar, Alcaufar, camí, Corriols d’anada i tornada a Cala Rafalet, camí, Cala de Sant Esteve, camí carretera, es Castell, Maó, Port de Maó i final d’etapa.

Els cinc últims kilòmetres son per asfalt. El corriol de Cala Rafalet ens porta al final de la cala sense vistes de sortida, es pot sortir per les pedres i anar a busca el camí al punt on hi ha un indicador de la cala. El tram de Maó en lloc de fer-lo pel centre el férem seguint el port.

Efectuada el 20231014.

Ruta de Punta Prima a Sa Mesquida passant per:
- Torre d'Alcalfar (1.8 km)
- Caló Roig (2.1 km)
- Cala Alcaufar (2.7 km)
- Ermita de Sant Esteve (3.0 km)
- Cala Rafalet (4.9 km)
- Cala Sant Esteve (8.4 km)
- Mirador Plaça La Miranda (14.0 km)

PictographBeach Altitude 8 ft

Fort de Malborough

inici tram d'asfalt

es Castell - Nostra Senyora del Rosari

deixem el camí per seguir pel port