Photo ofCamí Aufinac, Alsina mas Escoda, Mas Gallart, tomb Cabrafiga, GR-192, camí­ Aufinac Photo ofCamí Aufinac, Alsina mas Escoda, Mas Gallart, tomb Cabrafiga, GR-192, camí­ Aufinac Photo ofCamí Aufinac, Alsina mas Escoda, Mas Gallart, tomb Cabrafiga, GR-192, camí­ Aufinac

November 24, 2015
November 2015

near Mont-roig del Camp, Catalunya (España)

Una agradable passejada per terres de Mont-roig i Pratdip per camins poc freqüentats però d’una indubtable bellesa.
Aparcament al camí de l’Aufinac, barraca Doble del Rabosa, Caseta del Rabosa, camí de la Maçanilla, pista fins a l’alsina monumental del mas de l’Escoda, reculem i seguim la meravellosa pista panoràmica del mas del Gallart, en una cruïlla, ens enlairem cap aquest mas, i després, busquem i trobem un bon sender per enllaçar amb el tomb de la Cabrafiga per l’antic camí de Pratdip a Mont-roig. Sortim a la pista de Colldejou, i seguim les marques del GR-192, tornant a passar pel magnífic sender del barranc de la Ponça que només abandonem una mica per desviar-nos pel sender (amb trams empedrats) del mas del Quadrat. No hi arribem, ja que ja hi havíem estat fa 15 dies, i tornem a connectar amb el GR-192 fins al camí de l’Aufinac per on retornem al cotxe.
A remarcar, les vistes precioses sobre la Costa Daurada des de la pista del mas del Gallart, una novetat per al nostre grup.