Cambra d'Ase, Torre i Pic d'Eina per serrat de Riufred

Photo ofCambra d'Ase, Torre i Pic d'Eina per serrat de Riufred Photo ofCambra d'Ase, Torre i Pic d'Eina per serrat de Riufred Photo ofCambra d'Ase, Torre i Pic d'Eina per serrat de Riufred

August 16, 2019
August 2019

near Eyne, Occitanie (France)

M'he basat en la ruta suggerida per Aventura't

Realment la ruta és físicament exigent però no conté cap dificultat tècnica. Tot així li poso dificultat moderada perquè la pujada inicial és bastant dura i no deixen de ser 20 km i quasi 1400 de desnivell, cal estar en bona forma física i estar acostumat a fer rutes de muntanya.

L'únic punt potser una mica delicat és l'accés al pic de Cambra d'Ase on haurem de posar mans per unes roques per poder passar cap al cim, però sense necessitat de grimpar.

Les vistes desde la carena són col·lossals en tot moment i la baixada per la vall d'Eina és senzillament espectacular, vem tenir sort i vem poder veure daines, marmotes i cavalls.

També hi ha un parell de salts d'aigua durant el recorregut.