Çaltepe-Tazı Kanyonu-Yelköprü Yürüyüşü

Photo ofÇaltepe-Tazı Kanyonu-Yelköprü Yürüyüşü Photo ofÇaltepe-Tazı Kanyonu-Yelköprü Yürüyüşü Photo ofÇaltepe-Tazı Kanyonu-Yelköprü Yürüyüşü

January 4, 2017
January 2017

near Çaltepe, Antalya (Türkiye)

Çaltepe Erdinç Pansiyondan 500 metrelerden başlayan yürüyüşümüz ilk 3 km sinde 350 metre irtifa alarak 850 metrelik tepeye ulaşıyoruz. Parkurun bundan sonraki bölümleri hafif iniş şeklinde devam ediyor.Genelde patikalardan devam ediyoruz ve zaman zaman orman yollarını keserek ilerliyoruz.Tazı Kanyonu manzara noktası çok güzel ve etkileyici. Yolda yeteri kadar su kaynağı mevcut.
Erdinç Barca ( 0543 633 2599 ) eşi Emine hanım ve kızlarının aile havasındaki işletmeleri çok önemli bir nokta. 20 kişiye kadar pansiyolarında konaklama ve yemek ihtiyacınızı karşılayabilirsiniz. Ayrıca Erdinç Beyin telefonunu bir kenara not almanızı tavsiye ederim çünkü kendisi sadece bu bölge değil St Paul-Likya-Toros-Melas vadisi rotaları gibi bir çok parkura hakim ve çoğunda da işaretleme çalışmalarında bizzat görev almış,bu nedenle zorlandığınız bir noktada kendisini ararsanız size yardımcı olacaktır. Bizlere göstermiş olduğu misafirperverlikten dolayı kendine ve eşine bir kez daha teşekkür ederim..
Bu bölge gerçekten çok güzel ve mutlaka yürünmeli. Benim tavsiyem 3 gün ayırmanız.
Aracınızla Selgeye gelip
1. gün St Paul yolu olan Selge-Çaltepe (Yaklaşık 15km) Erdinç Pansiyon konaklama (Bu rotada adam kayalar ,sarnıçları ve antik yolları göreceksiniz)
2.gün Çaltepe- Tazı-Teyfik amca pansiyon (Yaklaşık16 km) Teyfik amca Pansiyon konaklama (Bu rotada Tazı kanyonu manzara noktasından kanyona hakim olacaksınız)
3.gün St paul yolu Teyfik amca-Selge (Yaklaşık 13 km ) araca ulaşım...

Erdinç Pansiyon (Erdinç Barca 0543 633 2599 )

Gaziler Köyü

İlbiz

• Photo of Recep özdemir
    Recep özdemir Mar 12, 2021

Bu rotanın tazı kanyonu sonrasını yürüdüm. Cok güzel bir parkur

• Photo of Metin ULUIŞIK
    Metin ULUIŞIK Mar 12, 2021

Hangi taraf anlamadım. Çaltepe tarafımı yoksa Köprülü kanyon tarafımı

• Photo of Recep özdemir
    Recep özdemir Mar 12, 2021

Tazı kanyonundan başladım köprülü kanyon tarafına yürüdük.