Cala Llombards- Cala Figuera ( Santanyi )

Photo ofCala Llombards- Cala Figuera ( Santanyi ) Photo ofCala Llombards- Cala Figuera ( Santanyi ) Photo ofCala Llombards- Cala Figuera ( Santanyi )

April 5, 2021
April 2021

near Cala Santanyí, Baleares (España)

Ruta fàcil entre Cala Llombards i Cala Figuera, passant pes Pontàs.
Hem partit de la platja de Cala Llombards. Es tram que va d'aqui fins a Cala Santanyi és perfectament evitable, ja que només vas per asfalt i no hi ha res interessant. Per tant, ens podem estalviar 5km entre anar i tornar.
Es Pontàs només l.havia vist en fotos i pensava no era tant. La veritat és que en arribar-hi ès espectacular!. Cala Santanyi també és molt guapo i un té enveja de no poder tenir una caseta per allà.
L'anada de Cala Santanyi a Cala Figuera l'hem feta pels penyassegats. La veritat és que hem hagut de posar les mans i el cul a terra cualque vegada, i és un tros que no es pot fer si hi ha temporal. La tornada l'hem feta per la zona residencial de lujo de Cala Santanyi on hi ha uns xaletets......
Finalment hem arribat a Cala Figuera. Ens ha deixat sense paraules. Una zona molt recomanable per anar a dinar i passar un dia tranquil per allà i si teniu nins petits, a l'estiu devers les 7-8 horabaixa, fareu unes fotos espectaculars

PictographBeach Altitude 48 ft

Cala Llombards

PictographBeach Altitude 53 ft

PictographBeach Altitude 43 ft

Cala Santanyi

PictographPanorama Altitude 42 ft

PictographIntersection Altitude 50 ft

PictographPanorama Altitude 22 ft

Heu de anar per amunt ran ran vorera paret, no cap al mar