Wikiloc will stop soon for maintenance

Costa Brava: Cala Golfet - Calella de Palafrugell - Llafranc

Photo ofCosta Brava: Cala Golfet - Calella de Palafrugell - Llafranc Photo ofCosta Brava: Cala Golfet - Calella de Palafrugell - Llafranc Photo ofCosta Brava: Cala Golfet - Calella de Palafrugell - Llafranc

October 8, 2023
September 2023

near Calella de Palafrugell, Catalunya (España)

Excursió pel camí de ronda des de la platja del Golfet fins Llafranc, passant per Calella de Palafrugell.

Itinerari: Sortim del carrer Cant dels Ocells per anar fins una escala que baixa fins la línia de costa, anem cap a la dreta per arribar a la Platja del Golfet passant per la Cala del Paisà i l'espectacular Agulla del Golfet. Ens estem una estona a la platja i després de fer un bany retornem ens dirigim cap a Calella de Palafrugell seguint el camí de ronda. Passem per la Cala de l'Aigua Dolça, la Punta des Forcats, Ses Negres, Port Pelegrí, la Platja d'en Calau i la Platja del Canadell, aquestes últimes dins el poble de Calella. Continuem camí passant per la torre de Calella, La Punta d'en Blanc i el Mirador de Llafranc poc abans d'arribar a la Platja de Llafranc.

Excursió fàcil, però aneu en compte si sortiu del camí principal per posar-vos per les roques.