Cala Bea, Punta de les Rojales y El Torn desde l'Hospitalet de l'Infant

Photo ofCala Bea, Punta de les Rojales y El Torn desde l'Hospitalet de l'Infant Photo ofCala Bea, Punta de les Rojales y El Torn desde l'Hospitalet de l'Infant Photo ofCala Bea, Punta de les Rojales y El Torn desde l'Hospitalet de l'Infant

May 2, 2024
May 2024

near l'Hospitalet de l'Infant, Catalunya (España)

Ruta desde l'Hospitalet de l'Infant pasando por:
- Cova Del Gat (0.6 km)
- Cala Bea (1.4 km)
- Punta de les Rojales (2.9 km)
- Balma amb pessebre (3.5 km)
- Mirador de la Rojala (3.7 km)
- El Torn (4.1 km)
- Llacuna de Cala Justegall (5.3 km)
- Cova del Llop Marí (6.4 km)
- Platja del Torn (8.4 km)
Sortim del Passeig del Arenal al inici del Sender del Junquet (Blau). Pasem per la cova del Gat i seguim fins el Camping Cala d' Oques i cala Bea. Continuem i pasem per un bunker i despres seguim per la Via Augusta, pasem per devant del Camping Naturista i mes endevant dixem girem a la esquerra per agafar el sender que ens portara fins las restes de un emplaçament de peces de artilleria, continuem i el sender ens portara fins la punta de la Rojala, comensem a baixar fins la Balma del Pessebre i despres fins al mirador de la Rojala. Continuem per el sender que ens portara fins la punta del Torn, seguim ara baixan per el sender que el dura fins la Caseta del Aljub. Seguin el cami fins al pont dels Dos Ulls i la Cala Justell.
Ara anem a buscar l'antiga linea del ff.cc i futura Via Verde per on caminen, pasem per la zona dels "Desmuns o Trinxeras"del ffcc, seguim i pasem per d'amunt de la Cova del Llop Mari i despres arrivem a la platge del Torn, pasem per sota l'Alcantarilla i seguim el cami pasan per decant del parking i despres tornan a pasar per sota la via del ff.cc.,seguim i pasem a toca del Xiringito i despres pel costat del Camping fin arrivar de Nou a la Via Augusta i ja desfen cami fins el punt de sortida.
IMPORTANT: La distancia real es de 10,3 Kms. El track marca mes per un error.
Tambe es erroni el temps amb moviment que esta sobre les 3.- hores i la velocitat mitga esta sobre els