Cal Marçal - Pont de les Canals - Molí del Vilaró 21.05.2023

Photo ofCal Marçal - Pont de les Canals - Molí del Vilaró 21.05.2023 Photo ofCal Marçal - Pont de les Canals - Molí del Vilaró 21.05.2023 Photo ofCal Marçal - Pont de les Canals - Molí del Vilaró 21.05.2023

May 28, 2023
May 2023

near Puig-reig, Catalunya (España)

Sortim de Cal Marçal on sempre hi ha fàcil aparcament ambdós costats de la carretera principal. Agafem la pista de baixada que ens porta directes a la Colònia Marçal. Una mica més avall, creuem el riu Llobregat per la palanca limitada al pas de persones i ciclistes.
Ens anem allunyat de la població, i pel túnel, creuem l'autovia C16/ E-9 direcció al càmping Puig-reig. Enllacem un bon tram de camí corrioler fins arribar a la cruïlla, on seguim les marques grogues de PR. Ja no el deixem fins el Pont de les Canals.
Sortint del pont, a la dreta, hi ha un sender no senyalitzat que va paral•lel a la Riera de Merlès i que anem seguint fins arribar al Molí de Vilaró. Aquest petit tram de camí, particularment, el trobo formidable.
Creuant el Pont de Vilaró continuem per la pista forestal, que només abandonem per fer una visita d’anada i tornada a la Resclosa de Vilaró, fins gairebé arribar a la casa nova de la Cortada. Per un trencall a l’esquerra, per on hi ha els pals de la llum, enllacem amb les marques de GR per corriol cap el pont de la C16/E9 que creuem per sota, on caminem paral•lels al riu Llobregat fins aparèixer novament a la Colònia Marçal i completar aquesta bonica voltada.