CAINHEIRAS - A SARA - O PEDROSO - ANAMÁN - CAPELA - CAINHEIRAS

April 6, 2022
April 2022

near Cainheiras, Viana do Castelo (Portugal)

Subida ao Alto do Pedroso e o Alto da Pena de Anamán. Hai que ir moi atentas aos sendeiros, ao principio seguimos o trilho III de Castro Laboreiro, na Seara xa o deixamos de lado e subimos cara a serra. Cruzaremos unha pequena presa (é o único sitio onde pode existir un carreiro) que nos levará ata a zona dos marcos fronteirizos. Nós subimos primeiro ata o Alto do Pedroso e logo baixamos para enlazar esta ruta coa ruta do Contrabando (Castro - Queguas) para subir pola rocha ata o alto. Hai outras opcións e pódese subir pola vaguada (val pequeno) entre as dúas penas de Anamán, que é máis fácil. Esta subida ten zonas de certo perigo e non é apta para todas as persoas. Catalogamos a ruta como nivel difícil, pero dunha gran beleza.
Partindo desta, pódense facer moitas outras: saíndo dende a aldea galega de Queguas, saíndo dende Castro Laboreiro, dende a Ameixoeira, logo baixar polo Bico do Patelo ata o Bico...