Photo ofCabezo La Silleta, Mirador Cruz del Carmen en Mirador Llano de los Loros vanaf Las Mercedes; Tenerife Photo ofCabezo La Silleta, Mirador Cruz del Carmen en Mirador Llano de los Loros vanaf Las Mercedes; Tenerife Photo ofCabezo La Silleta, Mirador Cruz del Carmen en Mirador Llano de los Loros vanaf Las Mercedes; Tenerife

January 14, 2024
January 2024

near Las Mercedes, Canarias (España)

De wandeling begint prachtig, mooi uitzicht, leuk paadje... bovenaan komen we er echter achter dat dit paadje vanaf de andere kant verboden terrein is... maar dat staat onderaan nergens genoemd en je loopt ook niet over privé terrein. Op een gegeven moment loop je een hele lange tijd over een breed pad. We treffen het, het is zondag, dus hele families, groepen en iedereen is er op uitgetrokken om net dit pad te lopen... bovenaan langs de weg staat zelfs dikke file om de auto te mogen parkeren. Dit zoeken wij normaal gesproken niet op. Dit brede pad is dan ook heel makkelijk te doen. Op het einde krijgen we weer terug een leuk bospaadje wat ons terug brengt naar de auto. Dasr waar wij de auto hebben staan en het beginpunt is, heb je absoluut geen last van de massa. In het weekend natuurlijk wel druk, maar niet zo absurd als bovenaan!
Al met al, wij zijn niet enthousiast, maar wil je een wat makkelijkere route dan is dit prima!