Photo ofAnastasia Surları Yolu Kuzey Rotası Büyüksinekli-Gümüşpınar Parkuru (13.10.2019-uzun rota) Photo ofAnastasia Surları Yolu Kuzey Rotası Büyüksinekli-Gümüşpınar Parkuru (13.10.2019-uzun rota) Photo ofAnastasia Surları Yolu Kuzey Rotası Büyüksinekli-Gümüşpınar Parkuru (13.10.2019-uzun rota)

1961
September 24, 2021
October 2019

near Büyük Sinekli, İstanbul (Türkiye)

Hiç kimse tarafından yürünmemiş bu parkuru İlk kez YAMANDAKİ lerle adımlamanın haklı heyacanı ile Büyük Sinekli den start aldığımız Anastasius Surları Kuzey rotası yapım çalışmasında ; bu parkur gerçekten orman gülleri biraz zorlasa da en az 70 yıllık meşe ormanı içerisinde neşe ile yürüdüğümüz derin ormandan çıkıp tren yolunu dikkatle geçince asıl hedef parkurumuza oturduk Anastasius Sur duvarları üstünde kısmi görünür ikili hattı boyunca uzanan tarihi koklayarak Altınpınar mevkiine ulaştık. Her mevsim yürünebilir, ormancı kesimleri ve doğanın kendi azizliği ile yoldaki işaretleme çalışmalarımız kaybolmuş en son kontrol ettiğimizde .Tüm doğa ve tarih severleri bu yolda yürümeye değerlerimize sahip çıkmaya davet ediyoruz.