Photo ofΒυτίνα, Ημέρα 2η - Δρακοσπηλιά, Κυκλική Μαινάλου (Vytina, Day 2, Dragon's Cave, Mainalon forest walk) Photo ofΒυτίνα, Ημέρα 2η - Δρακοσπηλιά, Κυκλική Μαινάλου (Vytina, Day 2, Dragon's Cave, Mainalon forest walk) Photo ofΒυτίνα, Ημέρα 2η - Δρακοσπηλιά, Κυκλική Μαινάλου (Vytina, Day 2, Dragon's Cave, Mainalon forest walk)

June 18, 2022
June 2022

near Vytína, Peloponnese (Greece)

Αφήνουμε το αυτοκίνητο, στην έναρξη του μονοπατιού από την άσφαλτο (δρόμος προς χιονοδρομικό Μαινάλου) και ξεκινάμε το σηματοδοτημένο Ε4 ανηφορικό μονοπάτι προς το χιονοδρομικό. Στη πορεία, στη διασταύρωση για δρακοσπηλιά, βγαίνουμε από το μονοπάτι και μέσω χωματόδρομου κατευθυνόμαστε προς αυτή για περίπου 2 Km. Υπόψη ότι θέλει φακό και έχει αρκετά έντομα. Αφού ξεκουραστούμε λίγο, επιστρέφουμε και συνεχίζουμε το ανηφορικό μονοπάτι. Σε επόμενη διασταύρωση με χωματόδρομο, που κατευθύνεται στην αλογόβρυση, εμείς συνεχίζουμε αριστερά, προκειμένου να επιστρέψουμε στο αρχικό μας, μονοπάτι. Χρειάζεται Gps, λόγω αρκετών διασταυρώσεων, με διάφορα άλλα μονοπάτια. Αξίζει το κόπο, καθώς είναι συνεχής πεζοπορία μέσα σε δάσος.