Burgaz ada Kalpazan Kayalar ve Madam Marta Koyu

Photo ofBurgaz ada Kalpazan Kayalar ve Madam Marta Koyu Photo ofBurgaz ada Kalpazan Kayalar ve Madam Marta Koyu Photo ofBurgaz ada Kalpazan Kayalar ve Madam Marta Koyu

November 4, 2018
November 2018

near Burgaz, İstanbul (Türkiye)

Burgazada iskelesinde indikten sonra sahilde denize sıfır restorant ve kafelerde kahvaltı ve çay keyfinden sonra marketten ihtiyaçları alıp yürüyüşe başlayabilir, sahilden güzel Deniz manzaralı yollarında yürüyüş yaparak ilginç koyları ve balıkçı barınaklarını ziyaret edebilirsiniz.
Madam Marta Koyuna iki taraftan iniş var biri yüksek bir tepenin sarp kısmından diğeri yoldan kolaylıkla inebilir, sahilde kamp yapabilirsiniz..
Koyda taşlardan yapılmış heykel ve eserler var. Buradan sonra yine koyun diğer ucunda sarp biryerden tırmanıp (tehlikelidir) Kalpazankayalara geçiyoruz. Bu noktada güzel manzaralı bir balık restoranı var. Fiyatlar biraz pahalı.
Kalpazankayalardan sonra Ada’nın bakir yerlerine giriyoruz Toprak yoldan yukarılara tırmanıp Ada’nın en tepe noktasında bulunan kilise ve ormanlık alanı olan Harika Deniz manzaralı tepeye ulaşıyoruz.
Bu noktadan sonra artık ada merkezine inip yürüyüşü sonlandırıyoruz.