Bubi Taner in Kurumcu Rotası

6 hours
October 16, 2022
October 2022

near Kurumcu, Ankara (Türkiye)

Yürüyüşe 4 arkadaş Kurumcu köyünün kuzeybatı çıkışındaki göletten başladık.
Gölet ile dağ arasındaki yıldan 1 k kadar yürüyüp hafif eğimle tırmanarak yıkılmış bir yayla evini geçtik.
Aynı istikamette İlerleyince karşımıza bir sazlık çıktı ve sol tarafından devam edip yavaş yavaş tırmandık.
Yürüyüşün en zor kararı burada veriliyor ve biz zorlu olmayan ama keyifli bir tırmanışla yaklaşık 90m irtifa kazanarak ilk durağımız olan çeşmeye ulaştık.
Sonrasında manzarayı izleyerek Çamlıdere barajı sağımızda olacak şekilde dağ yamacında hafif hafif tırmanarak ilerledik.
En tepe noktada orman içi stabilize yola çıktık. Yürüyüşün 4. Km sonrasında 2k kadar bu yolda yürüdük ve yavaş yavaş orman içi patikalar ile 1650 metreye kadar çok güzel manzaralar eşliğinde ilerledik. Tepe noktadan sonra 9. Km ye kadar 1550 metre irtifaya inerek ilk büyük mola yerimize bir göl manzarasında ulaştık.
Rotamızı izlerseniz hem keyifli görüntüler hem de biraz macera ruhu size eşlik edecek. Bol keyifli yürüyüşler...