Βρυσοπούλες - Διάσελο - Άγιος Αντώνιος - ΚΕΟΑΧ

Photo ofΒρυσοπούλες - Διάσελο - Άγιος Αντώνιος - ΚΕΟΑΧ Photo ofΒρυσοπούλες - Διάσελο - Άγιος Αντώνιος - ΚΕΟΑΧ Photo ofΒρυσοπούλες - Διάσελο - Άγιος Αντώνιος - ΚΕΟΑΧ

December 16, 2021
December 2021

near Vrysopoyles, Thessaly (Greece)

12/12/2021: Χειμερινή ανάβαση με τον Ε.Ο.Σ. Κοζάνης στην κορυφή Άγιος Αντώνιος (2.816 μ.) του Ολύμπου με αφετηρία το Κέντρου Εκπαίδευσης Ορεινού Αγώνα Χιονοδρόμων (Κ.Ε.Ο.Α.Χ.) του Ελληνικού Στρατού που είναι χτισμένο σε υψόμετρο 1.820 μέτρων στη θέση "Βρυσοπούλες".
Στην αρχή, το μονοπάτι ακολουθεί τους πυλώνες του χιονοδρομικού κέντρου και μετά από έντονη ανάβαση φτάνουμε μέχρι το καταφύγιο ανάγκης «Κώστας Μιγκοτζίδης», στα 2.340 μέτρα υψόμετρο, στη βάση του ορεινού όγκου του Αγίου Αντωνίου.
Η σκέψη ήταν ανάβαση στην κορυφή Σκολιό (2.912), αλλά λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και της εκτίμησης του χρόνου συνεχίσαμε στην κορυφή του Αγίου Αντωνίου, στα 2.816 μέτρα υψόμετρο.
Μετά τον Άγιο Αντώνιο κατηφορίσαμε direct στο καταφύγιο «Μιγκοτζίδη» και πήραμε το δρόμο της επιστροφής.
Η διάρκεια αυτής της χειμερινή διαδρομής δεν είναι συγκεκριμένη, αλλά κάθε φορά εξαρτάται από τις καιρικές συνθήκες, την ορατότητα, την ποσότητα και την ποιότητα του χιονιού και φυσικά από τις δυνατότητες και την συνοχή της ομάδας.