برنامه خامنه (401/2/23)

May 16, 2022
May 2022

near Mīshābād, East Azerbaijan (Iran)

گزارشات
برنامه خامنه (401/2/23)
می 13, 2022 - by حسین مشک آبادی - Leave a Comment
استفاده از کوهستان و طبیعت زیبا و لذت بردن از آن نیاز به رعایت اصول و مقرراتی دارد که توجه به هر یک از آنها در تندرستی و سلامت کوهنورد بسیار موثر است و ورزشی است که سکوی قهرمانی ندارد ورزشکاران کوهنورد از خصا یل زیبای انسا نی بر خور دارند کوهنوردی با وجود تما می مشکلات و پذیرش خطرهای غیر قابل پیش بینی پا به عرصه ارتفاعات شناخته شده و نشده می گذارد و می خواهد تا یکی از بارزترین جلوه های طبیعت یعنی (پاکی ) کوه و محیط پیرامون آن را مشاهده کند و با حضوری حتی اندک بار دیگر لحظه ای به فطرت اصلی خود و طبیعت که ( پاکیزگی )است رجعت کند شاید شما نام دشت خامنه را شنیده باشید دشتی است به حق چشمی بینا برای تماشا می خواهد زیبائی طبیعت و آب هوای مناسب همراه با ارتفاعات دیدنی و جذاب همانند قله قره بله و میشو و گوی زنگی و دریان میشو در مجموع چهره سیاحتی و تفریحی و کوهنوردی بخشیده است .سحر گاه روز جمعه مورخ 401/2/23 ساعت 6:30 با تعداد18 نفر اعضای باشگاه جهت کوهنوردی و کوهپیمایی با یک دستگاه مینی بوس اویکو به رانندگی ناصر آقا و به سر پرستی آقای دکتر نبی زاده عازم شهرستان خامنه شدیم پس از باز دید از سالن نساجی و صرف صبحانه در آن سالن عازم منطقه بکر ریواس (ا وشقون ) شدیم پس از طی حدود 12 کیلومتر به منطقه بکر جمع آوری اوشقون رسیدیم همنوردان به جمع آوری اوشقون پرداخته ساعت چهار از منطقه خدا حافظی همگی صحیح و سالم به منازل خود مراجعت نمودند جادارد از فرد فرد همنوردان محترم و به خصوص جناب آقای دکتر نبی زاده محترم مسئول برنامه سپاسگزارباشیم که زحمت زیادی را متحمل شدند