برنامه حاتم مشه سی (401/6/4)

August 27, 2022
August 2022

near Tāzeh Kand, Ardabīl (Iran)

گزارشات
برنامه حاتم مشه سی (401/6/4 )
آگوست 27, 2022 - by حسین مشک آبادی - Leave a Comment
حاتم مشه سی حدود 30 کیلو متری جاده اهر به مشکین شهر قرار دارد طبیعت بی بدیل و هوای بسیار خوب این منطقه آن را به یکی از مناطق مهم گردشگری مشکین شهر تبدیل کرده است این منطقه زیبا به خصوص در فصل گرم سال میزبان سیل عظیمی از علاقه مندان و گردشگران از سرا سر منطقه می باشد

باشگاه کوهنوردی آذربایجان روز جمعه 4 /401/6 یا تعداد نوزده نفر ساعت 6:30 دقیقه صبح به قصد گردش و استفاده از هوای پاک کوهستان و جنگل نوردی و کوهپیمایی پس از صرف صبحانه در بین راه عازم حاتم مشه شدند پس از استفاده از طبیعت زیبا و خوش آبهوا و بکر منطقه و صرف ناهار و استراحت ساعت پنح بعد از ظهر رهسپار تبریز و به منازل خود مراجعت نمودند جا دارد از زحمات جناب آقای امیری سلیمانی مسئول برنامه و آقایان جباری و علیزاده و غفاری و به خصوص ناصر آقا راننده محبوب باشگاه و سایر دوستان که در بهبود برنامه کوشا بودند تشکر و سپاسگزار باشیم همه شما را به خدای دانا و توانا می سپاریم موفق و پیروز باشید