Briñas. Salinillas. Briñas. Joan-etorri

Photo ofBriñas. Salinillas. Briñas. Joan-etorri Photo ofBriñas. Salinillas. Briñas. Joan-etorri Photo ofBriñas. Salinillas. Briñas. Joan-etorri

1916
May 28, 2022
May 2022

near Briñas, La Rioja (España)

Aquí la descripción, primero en euskera, y luego en castellano.
Joan etorriko ibilbidea bide zabal eta erosoan burutua, inolako zailtasunik gabea. Autoa Briñasen utzita, errepidea gurutzatu eta lehenbizi soro eta mahastietan eta gero baso mediterraneoaren artean doan pista zabal batean Salinillasera Iritsi gara. Goitik begiratuta multzo eso ederra osatzen du Bastidako auzo omen den mini hiribildu honek eta inguruko, urte sasoi honetan, zelai eta mendi berdeek. Herrian (txikia, polita eta interesgarria) osteratxo bat egin eta gero buelta Briñasera. Ibildearen puntu gorenean San Cristobal izeneko ermitara markatzen duen kartela dago. Halaber Toloñora igotzeko aukera ematen du bide horrek.
Briñasen, Ebro ibaiak eskaintzen dituen ikuspegi eta freskotasun eder eta lasaigarriak gozatu ondoren, tripetako zorriak bapo asetuko ditugu bertako Ayala jatetxean.
Ibilbidea erraza bezala sailkatuko dut. Kontuan hartu udan bero handia egiten duela paraje hauetan.
Recorrido fácil que une Briñas con Salinillas de Burandón. Esta ruta se realiza en pista ancha que discurre entre viñedos primero y bosque mediterráneo, después.
La vista que ofrece el recinto amurallado de Salinillas, y los ahora verdes campos que lo circundan, forman un marco realmente hermoso y digno de visitar. Después de realizar una corta visita al pequeño, bonito e interesante pueblo nos volvemos a Briñas.
En el punto más alto del recorrido hay un cartel que marca San Cristóbal. Desde esa ermita se puede subir a Toloño.
Luego de gozar de las vistas y frescura que nos ofrece el Ebro comemos estupendamente en el restaurante Ayala.
Hay que tener en cuenta que en verano, habitualmente, hace mucho calor en estos parajes. El recorrido es fácil.