برگشت از سنگ آب ندوشن تا سر جاده آسفالت

Photo ofبرگشت از سنگ آب ندوشن تا سر جاده آسفالت Photo ofبرگشت از سنگ آب ندوشن تا سر جاده آسفالت Photo ofبرگشت از سنگ آب ندوشن تا سر جاده آسفالت

34 minutes
40 minutes
April 7, 2023
April 2023

near ‘Alavīyeh, Yazd (Iran)

دقیقا جایی که من پارک کردم پارک کنید یه شیب خیلی بد خاکی داره قطعا با سواری گیر میکنید عکس ازش گذاشتم اما توی عکس مشخص نیست
اینجا دو‌تا دره وجود داره که توی بهار ۱۴۰۲ فقط دره راستی آب داشت چپی خوشرنگ بود اما تقریبا خشک
بالای شنگ آب هم نرید اصلا چیز قشنگی نیست بوی لجن میاد و نیزارهای افتاده
خوشگلترین محل همونیه که توی نقشه علامت زدم

از اینجا بالاتر نرید اصلا زیبایی نداره عکساشو میذارم خودتون ببینید فیلمهاش هم توی گوگل میذارم مطمئن بشید بالا رفتن هم یکم سخته هم احتمال آسیب زدن به سنگ‌ آبهای چند هزار ساله بالاست، وقتی حکومت به فکر نیست خودمون به فکر طبیعت زیبامون باشیم

اگه آفرود باشید تا دم این تابلو با ماشین میشه بالا اومد اابته اگه بخواید به سواری خیلی فشار بیارید میاد بالا اما‌ چند صد متر ارزششو نداره

اونجایی که نوشتم گیر میکنید اینجاست توی عکس شاید خوب معلوم نباشه اما هم شیب زیاده هم خاکش نرمه هم کنده کنده شده