Breške - Nikolići - Kik -Z. K.- Poštar-transferz-Breške 12.11.'23.

Photo ofBreške - Nikolići - Kik -Z. K.- Poštar-transferz-Breške 12.11.'23. Photo ofBreške - Nikolići - Kik -Z. K.- Poštar-transferz-Breške 12.11.'23. Photo ofBreške - Nikolići - Kik -Z. K.- Poštar-transferz-Breške 12.11.'23.

November 12, 2023
November 2023

near Petrovići, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

Dana 12.11.'23. godine PD Konjuh - Tuzla (po lijepom i sunčanom vremenu) organizovao je kružnu pješačku turu iz Breški u posjetu PSD Poštar - Tuzla na Majevici.
Na pješačenju je učestvovalo 50 planinara i ljubitelja prirode. Osim njih u vlastitoj režiji je došlo još 3 planinara PD-Konjuh Tuzla i nekoliko ljubitelja prirode.
Obje grupe iz Breški su krenule u 9:15h.
Dužom stazom od 8 km (600 mnv) išlo je 36 planinara i oni su se kretali preko nekropole stećaka Nikolići do vrha Kik (694 mnv), a onda prema Zelenom kamenu i dalje do pl. doma PSD Poštar - Tuzla (12:30h), gdje su ih dočekali ljubazni domaćini sa toplim čajem i riječima dobrodošlice.
Kraćom stazom od 4 km išlo je 14 planinara, a oni su se kretali asvaltnim putem direktno na PD Poštar-Tuzla, gdje su došli oko 11:20h.
Poslije zajedničkog druženja i forografisanja u 14:00h, obje grupe su krenule nazad srebreničkom transverzalom(5km), a u Breškama smo bili oko 15:30h.
Sedam planinara, se vratilo asvaltnim putem.
Zahvaljujemo se ljubaznim domaćinima, članovima PSD Poštar - Tuzla, na iskrenoj dobrodošlici i gostoprimstvu, a prije svega Senadu Salihoviću koji je učinio sve da se svi mi osjećamo ugodno i lijepo.