Breda-Sant Llop d'Hortsavinyà-Sant Martí de Montnegre-Breda

Photo ofBreda-Sant Llop d'Hortsavinyà-Sant Martí de Montnegre-Breda Photo ofBreda-Sant Llop d'Hortsavinyà-Sant Martí de Montnegre-Breda Photo ofBreda-Sant Llop d'Hortsavinyà-Sant Martí de Montnegre-Breda

April 23, 2024
April 2024

near Breda, Catalunya (España)

Ruta circular des de Breda passant per:
- Estany de les Llobateres (6.4 km)
- Església de Sant Andreu de Ramió (10.2 km)
- Coll D'En Mallol (15.8 km)
- Coll del Portell (17.4 km)
- Església de Sant Llop (18.4 km)
- Mina de Can Portell (19.4 km)
- Coll de Can Benet (20.5 km)
- Font de la Brinxa (22.5 km)
- Alzina Grossa de Can Preses (25.8 km)
- Ermita de Sant Martí de Montnegre (27.1 km)
- Ermita de Fuirosos (32.6 km)
- Can Bac (33.8 km)
- Pont Blanc (35.0 km)
- Font de Sant Joaquim (36.5 km)
Ruta que no té dificultats tècniques i que es podria fer perfectament amb una bici de gravel ja que es fa tot el recorregut per pistes i una mica de quitrà. L'únic tram que es fa una mica pesat és la baixada de Sant Martí de Montnegre ja que hi ha molta pedra enmig del camí, és una llàstima perque és una baixada amb força desnivell i seria força divertida si no fos per aquestes pedres. Parlant de desnivell pels volts del km 16 hi trobem un parell de pujades amb un desnivell força important que ens posaran a prova. Passem per hombra molta estona. Les vistes estan molt bé, tant per la banda del Montseny, com la del Pirineu més llunyà o cap al mar.
Si algú es vol estalviar la baixada de Sant Martí de Montnegre es pot seguir camí direcció Sant Celoni que està en millors condicions però fas més volta esclar...

Coll de Can Benet

Sant Llop d'Hortsavinyà

Un cop arribem a Sant Llop d'Hortsavinyà ens trobem l'església, un edifici on hi ha un punt d'informació (que estava tancat) i l'escola de primària d'Hortsavinyà. Hi ha alguns prats i ombres.

Sant Martí de Montnegre

Sant Martí de Montnegre és una esglesia, si, però també podem treure profit del restaurant que està al costat mateix i que podem fer servir per recuperar forces... de fet és un punt de parada molt habitual pels dels voltants.