← Part of Boydan Boya Samanlı Dağları

Boydan Boya Samanlı Dağları 01 / Kuzuyayla'dan Pazarçayırı'na ( 2022 07 )

Photo ofBoydan Boya Samanlı Dağları 01 / Kuzuyayla'dan Pazarçayırı'na ( 2022 07 ) Photo ofBoydan Boya Samanlı Dağları 01 / Kuzuyayla'dan Pazarçayırı'na ( 2022 07 ) Photo ofBoydan Boya Samanlı Dağları 01 / Kuzuyayla'dan Pazarçayırı'na ( 2022 07 )

July 5, 2022
July 2022

near Sultaniye, Kocaeli (Türkiye)

Altıoluk Yaylası’nda kekik kokuları karşıladı ilk önce bizi, sonrasındaysa gün boyu yemeğe doyamadığımız dağ çilekleri. Kocaoğlanın, tilkilerin, geyiklerin dolandığı yaban patikaları adımladık peşine, Karaoluk Yaylası’ndaki çeşmenin buz gibi suyundan içmeyi de ihmal etmedik.

Her ne kadar renk renk Çançiçeği, Devedikeni, Sığırkuyruğu, Kargaotu , Orkide gibi çiçekler yollarımızı süslese de Sarı kantoranlardan oluşan koca bir tarla görülmeye değerdi Karaoluk’da.

Neredeyse boyumuzu aşan eğreltiotları arasında yürümek, yaylanın çayırında yuvarlanmak, göz alıcı kırmızısıyla çütre kuşu, kendini zor kaldıran koca çekirge, kelebekler, çiçekten çiçeğe konan arılar, sürüsünü bekleyen çoban, annesine sesleyen kuzular, yaban eriklerinin buruk tadı,

Pazarçayırı’nda verdiğimiz mola, buz gibi suyuyla bizi kendimize getiren dere geçişi ve Boydan Boya Samanlı Dağları parkurunun bu ilk bölümünü beraber yürüdüğümüz güzel insanlarsa bu keyifli günden aklımızda kalanlar, her birine yürek dolusu sevgiler, teşekkürler…