ΒΟΥΤΣΙΚΑΚΙ από Πετρίλο

October 18, 2010
October 2010

•   2.5 2 Reviews

near Cháris, Thessaly (Greece)

Σχετικά δύσκολη διαδρομή , κυρίως λόγω της μεγάλης υψομετρικής διαφοράς.Από Πετρίλο παίρνουμε χωματόδρομο και τον ακολουθούμε ως το τέλος του.Περνάμε ρέμα και συνεχίζουμε σε παλιά χάραξη χωματόδρομου με σωλήνες ύδρευσης. Στο τέλος της χάραξης κόβουμε πάνω δεξιά ,έχοντας αριστερά τον όγκο του βουνού . Παίρνοντας γιδόστρατα και με μεγάλη κόντρα κι αφού περάσουμε καλύβα σε ξέφωτο και δεύτερο ξερικό ρέμα βγαίνουμε στο άδεντρο του βουνού. Συνεχίζουμε βορειοανατολικά και περνώντας από πέτρινη πηγή γυρίζουμε νότια βγαίνοντας σε ράχη. Την ακολουθούμε και φτάνουμε στην κορυφή.
Σήμανση όχι

17-OKTOBPIOS-10 8:33:30

17-OKTOBPIOS-10 9:03:12 telos xomatodromou pairname to rema kai synexizoume se xaraxh xomatodromou

17-OKTOBPIOS-10 9:37:17 telos xaraxhs kovoume pano dexia exoume ton ogo tou vounou aristera

KALYBA

VOUTSIKAKI

17-OKTOBPIOS-10 11:40:49 2152m

• konsvlac Jun 8, 2020

η ανάβαση είναι καθ'ολη τη διάρκεια της κάθετη... χωρίς κανένα ίχνος από μονοπάτι, κάτι το οποίο την κάνει πάρα πολύ δύσκολη και υπερβολικα κουραστική, ειδικά με έναν εξοπλισμό σε σακίδιο στη πλάτη.
    δεν τη συνιστώ τη διαδρομή καθόλου γιατί είναι αρκετά επικίνδυνη. ακόμα να προσθέσω ότι το GPS δεν ήταν καθόλου ακριβές πάνω στο χάρτη

• Photo of soula satlani
    soula satlani Jun 8, 2020

@konsvlac , αναφέρεται ήδη στην περιγραφή η μεγαλη υψομετρική και η κόντρα. Είναι η πιο σύντομη διαδρομή για κορυφή . Επίσης μπορεί να συνδυαστεί η ανάβαση από κει και με άλλες αναβάσεις στον κεντρικό κορμό των Αγράφων ή να χρησιμοποιηθεί ως τμήμα μιας διάσχισης. Για την ακρίβεια του ίχνους εξαρτάται από το τι gps έχεις.

• Photo of Vasilis S
    Vasilis S Aug 23, 2022

Μια χαρά διαδρομή.
    Solo μονο για έμπειρους όχι λόγω δυσκολίας αλλά κυρίως για αποφυγη ατυχηματος.
    Ακόμη και στα σημεία με δυσκολία σήμανσης προσανατολίζεσαι με γνώμονα την ράχη.
    Την προτείνω για ανάβαση χειμώνα με υγρό στοιχειο. Ακόμη καλυτερα