Βούστρι - Λουτράκι (ποταμός Αλευράς - Νήσσα)

Photo ofΒούστρι - Λουτράκι (ποταμός Αλευράς - Νήσσα) Photo ofΒούστρι - Λουτράκι (ποταμός Αλευράς - Νήσσα) Photo ofΒούστρι - Λουτράκι (ποταμός Αλευράς - Νήσσα)

August 10, 2023
August 2023

near Voústri, West Greece (Greece)

Ξεκινήσαμε από το πέτρινο γεφύρι στη Νήσσα και ακολουθησαμε τη κοίτη του ποταμού μεχρι το εγκαταλελημένο εκτροφείο ψαριών. Στην συνέχεια ακολουθήσαμε χωματόδρομο και μονοπάτι που ανεβαίνει στο εκκλησάκι της Παναγιάς Ελεούσας που είναι χτισμένο μεσα στο βράχο. Επιστροφή ξανά στο ποτάμι και κίνηση παράλληλα με αυτό. Ακολουθεί μια δύσκολη κατάβαση για να παρακάμψουμε ενα καταρράκτη στην οποία χρησιμοποιήσαμε και σχοινιά.
Μετά από λίγο περπάτημα μέσα στην κοίτη συναντάς πλακοστρωμένο μονοπάτι με κατεύθυνση προς τα λουτρά. Η διαδρομή ακολουθεί το φαράγγι από ψηλά και είναι πανέμορφη. Μετά την μεγάλη σιδερένια γέφυρα το μονοπάτι ανεβαίνει πιο ψηλά και συναντάς μια δεύτερη μικρότερη γέφυρα που όταν περάσαμε ηταν πεσμένη και ήθελε προσοχή για να την διάσχισεις
Επισκεφτηκαμε το Εκκλησάκι του Αγ. Βάρβαρου και την ιαματική πηγή των Λουτρών. Το μέρος είναι ειδυλλιακό αλλά τα Λουτρά δεν λειτουργούν και οι εγκαταστάσεις είναι εγκαταλελειμένες και ρημαγμένες.
Στη συνέχεια ακολουθήσαμε την άσφαλτο μέχρι να βρούμε το μονοπάτι για τον μεγάλο καταράκτη. Στο σημείο μπορεί κάποιος να κολυμπήσει. Η διαδρομή στη συνέχεια κινείται μέσα στο ποτάμι για αρκετή ώρα μέχρι να συναντήσει το γεφύρι του δρόμου Αμφιλοχίας - Βόνιτσας.