Βουραικός (Ζαχλωρού - Διακοπτο)

April 23, 2016
April 2016

•   4.9 4 Reviews

near Káto Zachloroú, West Greece (Greece)

Η κλασσική διαδρομή του οδοντωτού Καλαβρύτων, ανεβαίνουμε με το τρένο (περίπου 30 λεπτά) μέχρι την στάση Μέγα Σπήλαιο (Ζαχλωρού) και ξεκινάμε από εκεί την πορεία μας. Καθ' όλη την πορεία ακολουθούμε τις ράγες του οδοντωτού και περπατάμε πάνω στα χαλίκια. Η διαδρομή είναι πάρα πολύ εύκολη, συνεχής ομαλή κατάβαση 600 μέτρα, (καθόλου ανάβαση), πολύ όμορφή απλά λίγο άχαρο το κομμάτι στο τέλος όταν έχουμε βγει από το φαράγγι. 4 ώρες ήταν η διάρκεια με χαλαρό περπάτημα, πολλές στάσεις για φωτογραφίες και 2 15λεπτές στάσεις για ξεκούραση.

Tips
-Μπορούμε να κάνουμε και όλη την διαδρομή από τα Καλάβρυτα αλλά το ωραίο κομμάτι είναι μεταξύ Ζαχλωρού και Τρικλιάς. Επίσης φτάνει χωματόδρομος στην στάση Μικροχελιδού όπου μπορούμε να αφήσουμε αμάξι για να γλυτώσουμε το τελευταίο κομμάτι την διαδρομής (αν επιλέξουμε να κατέβουμε την διαδρομή)
-Τα δρομολόγια των 11 και 12 προς Καλάβρυτα, κλείνουν πολύ γρήγορα, αν τα επιλέξουμε καλό θα ήταν να κλείσουμε 1 βδομάδα πιο πριν (τα τρένα πάντως παρ ότι δεν είχαν διαθέσιμες θέσεις, ανέβαιναν μισογεμάτα).
-Όταν περπατάμε καλό είναι να γνωρίζουμε τα δρομολόγια των τρένων και να υπολογίζουμε πότε περιμένουμε να τα συναντήσουμε. Στα περισσότερα σημεία έχει χώρο αλλά υπάρχουν και άλλα που είναι οριακά (πχ σήραγγες ή στενά σημεία με γκρεμό). Μπορούμε να το συνδυάσουμε με μια στάση και να περιμένουμε το τρένο να περάσει. Το τρένο αν και πηγαίνει σχετικά αργά και οι οδηγοί είναι προσεκτικοί, λόγο του θορύβου από το νερό μπορεί να μην το ακούσουμε έγκαιρα.
-Καλύτερη εποχή είναι άνοιξη όπου τα πάντα είναι πράσινα και το ποτάμι είναι γεμάτο
-Επειδή περπατάμε όλη την ώρα στα χαλίκια, ένα παπούτσι με χοντρή σόλα είναι ιδανικό γιατί σε αντίθετη περίπτωση (πχ αθλητικό) θα πονέσουν τα πέλματα.

• Photo of yiankyr
    yiankyr Apr 26, 2016

Συγχαρητηρια για τις οδηγίες. Είναι μία από τις λίγες διαδρομές που οι πληροφορίες και όχι το track την κάνουν μια ολοκληρωμένη πρόταση για όλους εμάς.

• Photo of dimcookies
    dimcookies Apr 26, 2016

Ευχαριστώ πολύ, συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο σας

• Photo of rp.k
    rp.k Jan 13, 2019

Άψογες οδηγίες και tips! :)

• Αλέξανδρος Γιαννικόπουλος Sep 14, 2021

Πολύ καλες οι οδηγίες και πανέμορφο μονοπάτι…

• Photo of Kadettoulas
    Kadettoulas Oct 17, 2021

Πολυ καλες και ευστοχες οι οδηγιες!