Bordes Pobleta de Bellveí-Estany de Montcortés

Photo ofBordes Pobleta de Bellveí-Estany de Montcortés Photo ofBordes Pobleta de Bellveí-Estany de Montcortés Photo ofBordes Pobleta de Bellveí-Estany de Montcortés

July 19, 2011
July 2011

•   2.3 2 Reviews

near Pobleta de Bellvehí, Catalunya (España)

Hem sortit de la Pobleta de Bellveí seguint una de les rutes recomenades pel Patronat de Turisme de la Vall Fosca. Cal dir que ens ha decebut una mica lo mal senyalitzada que està aquesta ruta, sobretot a partir de la meitat del recorregut. I més al veure que la tornada es gairebé tota per carretera...

Tot i això val la pena fer el que pensem podría ser una passejada gaudint dels boscos de la Vall Fosca i sobretot del llac del Montcortés on hem parat a dinar una bona estona. És diferent dels de la zona perquè es tracta d'un estany d'origen càrstic i no glacial com a les altres rutes properes.

• Photo of camialestrinxeres
    camialestrinxeres Aug 17, 2014

En principi aquesta ruta es pot fer tota per camí! Un cop arribeu al km 6,5 de la ruta, baixeu pel camí fins al Estany, un cop allà, heu de desfer el camí que us ha portat fins al llac i anar cap a Mentui pel cam, que es troba al encreuament del km 6,5. Un cop arribeu a Mentui baixeu fins a la Pobleta pel camí vell. (Si teniu algun dubte podeu mirar la ruta que es diu Bordes de la Pobleta, aqui teniu el camí que baixa de Mentui a Pobleta)

La ruta l'inesperat estany de Montcorés, és la ruta que us dic sense baixar els 6km de carretera esfaltada.

• Photo of RogerGomis
    RogerGomis Jan 9, 2015

cal tenir aigua si la feu a l'estiu

• Photo of jeanclaude.alexandre
    jeanclaude.alexandre Jun 2, 2019

Beaucoup de piste et de macadam