Bonavista - Puig Rodó - castell de Colltort - Fageda - Bonavista

Photo ofBonavista - Puig Rodó - castell de Colltort - Fageda - Bonavista Photo ofBonavista - Puig Rodó - castell de Colltort - Fageda - Bonavista Photo ofBonavista - Puig Rodó - castell de Colltort - Fageda - Bonavista

November 22, 2020
November 2020

near Bosc de Tosca, Catalunya (España)

En aquesta ruta he començat a la plaça del barri, passant per darrera del local social direcció al barri de Pocafarina de les Preses on una vegada trobem la carretera hem de girar a l'esquerra seguint les marques grogues d'itinerània que ens acompanyaran durant bona estona de la ruta i començarem a pujar cap al volcà Racó.
Seguirem pujant fins arribar a l'àrea de Xenacs on ja podem començar a gaudir d'unes bones vistes de la ciutat d'Olot.
Després agafarem el camí al costat de l'edifici de Xenacs i pujarem fins a Puig Rodó.
Seguirem per un camí que va resseguint la muntanya fins a arribar al camí principal de la serra del Corb on anirem resseguint la serra i podrem gaudir de vistes dels dos costats. El sector del Corb i la Fageda i el de st. Feliu de Pallerols.
Seguirem direcció a Font pobra però sense arribar-hi ja que ens quedarem gaudint de les vistes del castell de Colltort i uns metres més endavant baixarem per un camí marcat direcció a l'església de la Cot.
Un cop siguem a baix agafarem el camí a l'esquerra (davant de la Cot) direcció a la Fageda i passarem pel costat de les instal.lacions on fan els Iogurts de la Fageda.
A partir d'aquí ens endinsarem a la Fageda on passarem per una pila de camins amb molt d'encant i pel mas de Can Jordà direcció de retorn a Bonavista on arribarem de nou a la plaça.