Bomal - Sy - (le Ourthe) - Bomal

August 7, 2022
August 2022

near Bomal, Wallonia (Belgique)

Gisteren een prachtige wandelroute gelopen van ongeveer 18 kilometer met 407 werkelijke hoogtemeters. Ik ben vertrokken vanaf het treinstation in Bomal. (voldoende gratis parkeerplaatsen)

Een mooie tocht voor wie graag een beetje klimt, daalt en dwars door de natuur wil lopen!! Na ongeveer 11/12 kilometer dalen we af richting de rivier de Ourthe. Een daling met een stuk van 36%. Hier zal enige voorzichtigheid in acht moeten worden genomen. Langs de rivier de Ourthe komen we de nodige obstakels tegen. (omgevallen bomen e.d.) Hier is het af en toe kruipen of kimmen geblazen.

Al met al een dijk van een wandeltocht met verschillende uitzichten en vergezichten!

• Photo of Pat Snake
    Pat Snake Dec 15, 2022

We hebben deze wandeling in de omgekeerde richting gedaan. 't was koud, maar echt top. En die 36% omhoog was ook de moeite 😀

• Photo of sportwandelaar
    sportwandelaar Dec 24, 2022

Bedankt voor je positieve reactie!