Bomal 7 km

August 22, 2019
August 2019

near Bomal, Wallonia (Belgique)

Mooie Wandeling van ongeveer 7 km met start in Bomal. Je kan je wagen parkeren op de parking. De wandeling vertrekt in het park bij het kasteel. Er zitten enkele stevige klims in, dus wandelschoenen zijn zeker aangewezen. Tijdens de wandeling krijg je mooie verzichten te zien. Onderweg kan je iets drinken in het café dat ik aangeduid heb op de kaart. De wandeling is voor 90% door bosrijkgebied.

Bomal Parking

Leuke wandeling met 1 goede stevige klim erin, maar erna mooie uitzichten! 🥰

• Photo of Lasittelle
    Lasittelle Jul 4, 2021

Een leuke wandeling, zeker tof voor kinderen. Jammer van de stukjes asfalt, maar het heeft ons niet gestoord. Mooie uitzichten! Bedankt voor de wandeling

• Photo of henco en sas
    henco en sas Apr 30, 2022

Mooie wandeling, langs rotsen, prachtige uitzichten.
    De brug over de Aisne is echter weggeslagen met de zware regenval 2021 dus als je een stukje langs de route de Bomal loopt ga dan niet rechtsaf maar loop een stukje verder langs de weg het dorp uit, voor de bocht rechts is een heel oud bruggetje ( verboden 🚫) Het was stevig genoeg voor ons 😉 dan het weiland in, en rechts uit de flank onder het prikkeldraad door de route weer op pikken.

• codinfo Jul 27, 2022

Halverwege aan tweede beklimming stop brug weggespoeld

• ruthtemmerman@hotmail.com Sep 11, 2022

Schoenen uit en door de rivier gewandeld. Was haalbaar, water tot enkelhoogte vandaag.

• Photo of De 3 T’s
    De 3 T’s Nov 4, 2023

Jammer, deze wandeling niet volgen, wij konden niet verder wegens kolkende rivier. ;-(