Photo ofBolu, Sarıalan Yaylaları ve Göleti - Karapınar Yaylası - Dorukkaya Tepesi - Kanduz Yaylası - Karacaağaç Yaylası - Aladağ Gölü Photo ofBolu, Sarıalan Yaylaları ve Göleti - Karapınar Yaylası - Dorukkaya Tepesi - Kanduz Yaylası - Karacaağaç Yaylası - Aladağ Gölü Photo ofBolu, Sarıalan Yaylaları ve Göleti - Karapınar Yaylası - Dorukkaya Tepesi - Kanduz Yaylası - Karacaağaç Yaylası - Aladağ Gölü

August 14, 2016
August 2016

near Fırınlık, Bolu (Türkiye)

Bolu Aladağlar bölgesinde dev göknar ağaçlarının serin gölgelerine, yayla gölleri ve zayıf derelerin eşlik ettiği yemyeşil bir rota.Bolu Dörtdivan Sarıalan yaylasınının bulunduğu geniş çayırların ortasından geçerek göknar ormanlarında yürüdük. Yeni yapım büyük göletin başında resim çektirdik. Eski tip bakımsızlıktan birer ikişer yıkılmış, kışın yağan karın ağırlığına dayanamayarak çökmüş ağaç yayla evlerini hüzünle seyrettik. Bu rotada ormanın loş derinliklerinde doğaçlama bir tempo ile Karapınar Yaylasına yürüdük. Dorukkaya zirveden masal ülkesi gibi gözüken yaylayı izlemek güzeldi. çıplak kayak merkezini ve karla anlamlanan düz pistlerin karsız hali ilginçti. İniş bölümü Kanduz Yaylası - Karacaağaç Yaylasına devam ettik. Yolda ilerlerken topladığımız böğürtlen ve ahududular lezzetliydi. Aladağ Gölünde yürüyüşümüzü bitirdik.