Bolu, Hayranlar Köyü - Mengen, Köprübaşı Köyü - Yedigöller

Photo ofBolu, Hayranlar Köyü - Mengen, Köprübaşı Köyü - Yedigöller Photo ofBolu, Hayranlar Köyü - Mengen, Köprübaşı Köyü - Yedigöller Photo ofBolu, Hayranlar Köyü - Mengen, Köprübaşı Köyü - Yedigöller

November 16, 2015
November 2015

near Hayranlar, Bolu (Türkiye Cumhuriyeti)

Bolu, Hayranlar köyünden başlayan düş bahçesine uzanan rüya yolu kullanarak Çal tepesinin doğusundaki boynu aşıp tepenin kuzeyine devam ettik. 9. km den sonra iniş şeklinde yürüyüşümüzü sürdürdük. sonbaharın renklerine kendimizi öyle kaptırdık ki ormanı sonbaharda yaşamanın rüyasından zor uyandık. yürüyüşümü akşam olması nedeniyle en uygun yer olan Mengen, Köprübaşı köyüne yakın alabalık tesisinde bitirerek kamp attık. yedigöllerin kalabalığına inat aynı coğrafyayı huzurla yaşamak başka güzeldi.

Ertesi gün grubun bazı üyeleri bu konumdan yedigöllere tırmanış ve iniş yaptı. dizimi iyi hissetmediğim için ben araçla yedigöllere giden ekibe katıldım. yedigöllere ilk defa gitmem nedeniyle parktaki gölleri ve doğayı turladım.