Βιργιωμένο 1413μ. Δυτική Δίκτη #Diktimountain

Photo ofΒιργιωμένο 1413μ. Δυτική Δίκτη #Diktimountain Photo ofΒιργιωμένο 1413μ. Δυτική Δίκτη #Diktimountain Photo ofΒιργιωμένο 1413μ. Δυτική Δίκτη #Diktimountain

August 13, 2021
August 2021

near Katofíyion, Crete (Greece)

Δυτική η μικρή Δίκτη, Βιργιωμένο όρος γνωστό για το νερό της Βρομόβρυσης.
Απ τα Παράσυρτα μέσα για το νερό κ κατόπιν στη ράχη πάνω βγήκαμε στο Στήλο με μάντρα βοσκού κ πολλούς σκύλους.
Συνέχεια πάνω ομαλά χωρίς προβήματα φτάσαμε κ διασχίσαμε το δρόμο που φτάνει στη κορφή ! του βουνού κ όλο πάνω αφού βρήκαμε και μια λατσίδα ρήγμα φτάσαμε στη πρόκορφή με ωραία θέα ολούθε αλλά κ της κύριας κορυφής που θα πηγαίναμε σε λίγο.
τριγωνομετρικό λοιπόν στα 1413μ. κ καφεδάκι με θέα μιά την Κούπα νότια κ μια τις κύριες κορφές της Δυτική Δίκτης Σαρακήνο Αφέντη κ Τούμπα.
Στη συνέχεια κάτω και το επόμενο τριγωνομετρικό που είναι στα 1288 κ λέγεται Γέροπρινος.
Όλο κάτω και πατήσαμε στα Πλατιά σέλη που φτάνει το δρομάκι με το μιτάτο αλλά κ τη μεγάλη ποτίστρα.
Δρόμο δρόμο διασχίσαμε το δάσος του Περίβολού με τα πολύ όμορφα μικρά σπιτάκια κ ακολουθώντας τα λάστιχα ανεβήκαμε πρός τη Τσιλίντρα ψάχνοντας και τη πηγή που παίρνει νερό όλο το βόρειο τμήμα του βουνού με το όνομα Πουλιού Καρές
Φτάσαμε στη καινουργιοφτιαγμένη δεξαμενή μέν αλλά στη πηγή όχι.
κατόπιν όλο δρόμο πάντα, κάτω κ έξοδο απ το βουνό , Στου Μιχάλη το σελί πόρο Βουκολιάς Παράσυρτα.
Ωραία βόλτα ,έυκολη , χωρίς κίνδυνο, μια χαρά να γνωρίσει κανείς την Ηρακλειώτικη Δίκτη κ να χάσει κ κανένα κιλό.
Νερό στη Βρομόβρυση αρχικά αλλά κ στη δεξαμενή αν ζοριστεί.
Να πούμε ότι το Βιργιωμένο ανατολικά ανήκει στο Ξενιάκο, δυτικά στη Παναγιά Βανατολικά Λασίθι. Βδυτικά μπορεί νάναι και Γεράκι.

Βρομόβρυση

Στήλος

Photo ofΘέα ,Γερακιανή λαγκάδα, Σαρακήνος Μικρός Αφέντης κ μεγάλος Photo ofΘέα ,Γερακιανή λαγκάδα, Σαρακήνος Μικρός Αφέντης κ μεγάλος Photo ofΘέα ,Γερακιανή λαγκάδα, Σαρακήνος Μικρός Αφέντης κ μεγάλος

Θέα ,Γερακιανή λαγκάδα, Σαρακήνος Μικρός Αφέντης κ μεγάλος

Βιργιωμένο κορφή 1413μ.

Γέροπρίνος

Πλατιά σέλη

Τοιχούρα του βράχου στο δρόμο, δάσος Περίβολού.