Photo ofBigues - Grau del Traver - Coll de Can Tripeta - Puiggraciós -Serrat de Pollancre - St. Bartomeu - Bigues Photo ofBigues - Grau del Traver - Coll de Can Tripeta - Puiggraciós -Serrat de Pollancre - St. Bartomeu - Bigues Photo ofBigues - Grau del Traver - Coll de Can Tripeta - Puiggraciós -Serrat de Pollancre - St. Bartomeu - Bigues

4 hours one minute
April 9, 2023
April 2023

near Bigues i Riells, Catalunya (España)

Sortim del parc Lluís Companys de Bigues. Agafem el camí fluvial i creuem la carretera pel pont de Can Noguera des d'on, seguint el camí principal, ens enfilem cap als cingles pel el Grau del Traver. Un cop dalt anem cap a Puiggraciós seguint el coll de Can Tripeta, abans d'arribar al santuari agafem un caminet que surt a mà dreta per pujar fins la torre de vigia des d'on, si el dia és clar, es pot veure Mallorca. Un cop dalt del Serrat del Pollancre comencem a fer camí de retorn baixant per sota la línia elèctrica, baixa una mica tècnica per la forta pendent, find arribar a trobar el camí principal que puja al santuari. Tornem cap a Bigues passant per St. Bartomeu.