Βίγλα - Άγιος Γερμανός (Βαρνούντας)

Photo ofΒίγλα - Άγιος Γερμανός (Βαρνούντας) Photo ofΒίγλα - Άγιος Γερμανός (Βαρνούντας) Photo ofΒίγλα - Άγιος Γερμανός (Βαρνούντας)

7 hours
April 29, 2022
April 2022

near Vígla, West Macedonia (Greece)

Είναι μία πανέμορφη διάσχιση της κορυφογραμμής του Βαρνούντα. Η διαδρομή ξεκινάει από τη Βίγλα Πισοδερίου με κατεύθυνση βορειοδυτική στο όρος Βαρνούς και το καταφύγιο στη τοποθεσία Κοσάγια. Η διαδρομή κινείται αρχικά σε δάσος οξιάς, για να συνεχίσει στα αλπικά λιβάδια. Ακολουθούμε το δασικό δρόμο και μετά από πορεία 2 ωρών βρισκόμαστε στο καταφύγιο στη τοποθεσία Κοσάγια. Στη συνέχεια η ακολουθεί το μονοπάτι Ε6 στη βάση της Κιβανίτσας με κατεύθυνση την κορυφή Καλό Νερό (Μπέλα Βόντα) σε υψόμετρο 2.157 μ. Στη συνέχεια με την ίδια κατεύθυνση, αφού περάσαμε τα μπαλκόνια (τοποθεσία ιδιαιτέρου κάλλους με θέα τις λίμνες) θα καταλήξει, στην βορεινή κατάφυτη πλευρά του βουνού, στο χωριό Άγιος Γερμανός στις Πρέσπες. Η πανοραμική θέα σε όλη την διάρκεια της διαδρομής, κόβει την ανάσα. Τις κατάλληλες εποχές, η περιοχή είναι γεμάτη με αγριολούλουδα, μύρτιλα, σμέουρα, βατόμουρα και πολλά άλλα βότανα.