Bezirgân - Sarıbelen - Gökçeören

July 15, 2023
July 2023

near Bezirgân, Antalya (Türkiye)

Bezirgandan çıktım Sarıbelene geçip ordan direk Gökçeörene geldim. Parkur çok zor değil ama işaretlere dikkat edin, bazı yerlerde işaretler silinmiş. Gökçeörende bir tane pansiyon var o da Hüseyin amcanın yeri, adı Yeşil. Hem kamp alanı hem pansiyon, odalarda streilizasyona bir tık daha dikkat edilebilir, çiçek böcek dolanıyor, ben artık alıştığımdan takılmıyorum.
Bugün yol zor değildi ama beni yordu, ayaklar tekrardan sıkıntı yaratmaya başladı, anlam veremiyorum artık. Bu yol neden beni bu kadar zorluyor?
Zaman zaman dağın tepesindeki düzlüklerde oturup tefekküre dalıyorum. Yol yürürken ayrı, durup etrafı seyrettiğinde ayrı bir tadı oluyor bu tefekkürlerin. Kimisi yeni kararlar aldırıyor, kimisi bazı şeyleri kabullendiriyor, kimisi bazı şeylerin üstünü çizdiriyor, kimisi yeter artık diyor, kimileri gurur duyduruyor, kimileri isyan ettiriyor, kimileri şükrettiriyor vs. Bugün Gökçeörene varmadan çok güzel düzlük bir yer vardı, orda kamp atmayı o kadar istedim ki, ıssız, sıfır ışığın olduğu bir yerdi, gece o gökyüzü nasıl görünürdü hayal bile edemedim. Bu yolculuk bitmeden yüksek bir rakımda mutlaka gece kampı atacağım, o samanyolunu görmeden bitirmeyeceğim bu yolculuğu :d
Yürüdükçe azalıyor içimden bir şeyler ve o azalan şeylerin yerine çok daha fazlaları gelmek için sırada bekliyor, hissedebiliyorum. Bu yol bana bir şeyler katmaktan öte, içimde yer açıyor, genişletiyor beni, genişletsin bakalım, oralar nelerle dolacak ben de merak ediyorum...