Beuda Lliurona Tossa d'Espinau S.M. Coma de Roura Beuda

Photo ofBeuda Lliurona Tossa d'Espinau S.M. Coma de Roura Beuda Photo ofBeuda Lliurona Tossa d'Espinau S.M. Coma de Roura Beuda Photo ofBeuda Lliurona Tossa d'Espinau S.M. Coma de Roura Beuda

December 23, 2014
December 2014

near Beuda, Catalunya (España)

Beuda (Can Tries), Coll de Joncanat, Pla del vi (anar i tornat al mirador, val la pena) Lliurona, Tossa d'Espinau, Sant Miquel de Coma de Roura, Beuda.
A la Tossa d'Espinau es pot anar a veure la Balma de la Tossa. La baixada la varem fer seguint el filat pastor que hi ha i que coincideix amb el límit comarcal en lloc de baixar pel cami més oficial que et porta directament a la Collada d'Espinau. Les vistes des de la Tossa d'Espinau son espectaculars.
Varem anar de la Collada d'Espinau a sant Miquel de Coma de Roure pel cami que surt just de la collada paral.lel a la pista (el que esta marcat per Itineraria) i podiem haver pujat just a la collada i anar a buscar el cami que va més per alt pel Puig de Malvei.
Ull la passera-pont que hi ha per atravessar el torrent d'Espinau al canto de la Font dels Rajolins se l'havia emportat l'aigua feia pocs dies, varem poguer passar sense problemes tot i que baixava força aigua.