ΒΕΡΟΙΑ-ΟΙΚΙΣΜ.ΚΟΜΝΗΝΕΙΟ-ΚΟΡ.ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΚΟ-ΒΕΡΟΙΑ

Photo ofΒΕΡΟΙΑ-ΟΙΚΙΣΜ.ΚΟΜΝΗΝΕΙΟ-ΚΟΡ.ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΚΟ-ΒΕΡΟΙΑ Photo ofΒΕΡΟΙΑ-ΟΙΚΙΣΜ.ΚΟΜΝΗΝΕΙΟ-ΚΟΡ.ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΚΟ-ΒΕΡΟΙΑ Photo ofΒΕΡΟΙΑ-ΟΙΚΙΣΜ.ΚΟΜΝΗΝΕΙΟ-ΚΟΡ.ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΚΟ-ΒΕΡΟΙΑ

March 26, 2022
March 2022

near Véroia, Central Macedonia (Greece)

Η διαδρομή μας ξεκινά από την πόλη της Βέροιας και συγκεκριμένα από την διασταύρωση των οδών Πετσαβαίων με Αμπελοκήπων. Στην διασταύρωση αυτή ακολουθούμε την οδό Πετσαβαίων που με βορειοδυτική κατεύθυνση μας βγάζει έξω από την πόλη. Ακολουθούμε την οδό αυτή μέχρι το τέλος της σε διασταύρωση στην οποία συνεχίζουμε στον χωματόδρομο που βρίσκονται απέναντι από το τέλος του ασφαλτόδρομου. Στην πρώτη διακλάδωση που συναντάμε εγκαταλείπουμε τον χωματόδρομο σε μεγάλο μονοπάτι στα δεξιά που ανηφορίζει φτάνοντας στα αριστερά στην δασική θέση Καραούλι με εκπληκτική θέα προς την πόλη της Βέροιας. Συνεχίζουμε στο μονοπάτι αυτό μέχρι το τέλος του στον χωματόδρομο που είχαμε εγκαταλείψει προηγουμένως. Στην διασταύρωση αυτή διασχίζουμε τον χωματόδρομο συτό αφού στην απέναντι πλευρά του ξεκινά μικρός χωματόδρομος τον οποίο εγκαταλείπουμε στην πρώτη διακλάδωση που συναντάμε με μονοπάτι στα δεξιά. Αυτό μας οδηγεί ξανά στον ίδιο μικρό χωματόδρομο αλλά αρκετά ψηλότερα στον οποίο και στρίβουμε δεξιά στην ανηφορική του κατεύθυνση. Λίγο παραπάνω στα αριστερά συναντάμε στην αριστερή του πλευρά την αρχή μονοπατιού το οποίο και ακολουθούμε για να μας οδηγήσει και πάλι στον ίδιο μικρό χωματόδρομο αλλά πολυ κοντύτερα προς τον οικισμό του Κομνήνειου. Βγαίνοντας στον χωματόδρομο αυτό στρίβουμε αριστερά και σε λίγο καταλήγουμε στον δρόμο ΒΕΡΟΙΑ-ΚΟΥΣΤΟΧΩΡΊ ο οποίος σε αυτό το τμήμα του είναι ασφαλτόδρομος και θα στρίψουμε δεξιά προς το Κουστοχώρι. Πολύ σύντομα μπαίνουμε μέσα στον οικισμό του Κουστοχώρι στον οποίο στην πρώτη διασταύρωση στρίβουμε αριστερά σε δρόμο του οικισμού που μας οδηγεί μπροστά από την κεντρική πλατεία του χωριού. Αφού ο δρόμος στρίψει δεξιά συναντάμε στα αριστερά μονοπάτι που μας οδηγεί απευθείας ξανά στον ασφαλτόδρομο ΒΕΡΟΙΑ-ΚΟΥΣΤΟΧΩΡΙ στο ύψος μετά τον οικισμό του Κομνήνειου στον οποίο στρίβουμε αριστερά στην ανηφορική του κατεύθυνση. Αμέσως μετά τα τελευταία σπίτια του Κομνήνειου συναντάμε στα δεξιά του δρόμου μονοπάτι το οποίο και ακολουθούμε στρίβοντας δεξιά που μας οδηγεί απευθείας προς το εξωκλήσι του Αγίου Νικολάου. Το μονοπάτι αυτό τερματίζει σε μικρό χωματόδρομο στον οποίο στρίβουμε αριστερά και πολύ γρήγορα και αυτός τερματίζει με την σειρά του στον δρόμο ΒΕΡΟΙΑ-ΚΟΥΣΤΟΧΩΡΊ ο οποίος τώρα είναι χωμάτινος στο ύψος ποτίστρας. Στον χωματόδρομο αυτό θα στρίψουμε δεξιά με κατεύθυνση προς το Κουστοχώρι. Στην πρώτη δεξιά στροφή του δρόμου από την στιγμή που βγήκαμε σε αυτόν τον εγκαταλείπουμε συνεχίζοντας ευθεία σε μονοπάτι που αφού τον διασχίσει δύο φορές την τρίτη φορά που συναντά τον χωματόδρομο προς Κουστοχώρι αριστερά σε αυτόν στην ανηφορική του πορεία. Αρκετά ψηλότερα μπαίνοντας στην αλπική ζώνη και αφού προσπεράσουμε στα αριστερά μεγάλη στάνη πλησιάζοντας στο ύψωμα που φιλοξενεί την κορυφή Τριγωνομετρικό στρίβουμε αριστερά σε μικρό μονοπάτι που μας οδηγεί απευθείας στην κορυφή αυτή. Στην συνέχεια από το ίδιο μονοπάτι ξαναβγαίνουμε στον χωματόδρομο ΒΕΡΟΙΑ-ΚΟΥΣΤΟΧΩΡΊ αλλά τώρα με πορεία προς την Βέροια. Ακολουθούμε την ίδια ακριβώς πορεία που ακολουθήσαμε κατά την ανάβαση μέχρι το εξωκλήσι του Αγίου Νικολάου αλλά βέβαια με αντίθετη φορά. Φτάνοντας δηλαδή στο εξωκλήσι αυτό εγκαταλείπουμε τον δρόμο ΒΕΡΟΙΑ-ΚΟΥΣΤΟΧΩΡΙ και στρίβουμε αριστερά σε μικρό χωματόδρομο και μετά δεξιά στο μονοπάτι. Στην μέση περίπου του μονοπατιού προτού φτάσουμε στο Κομνήνειο διακρίνουμε στα αριστερά μονοπάτι το οποίο και ακολουθούμε. Αυτό μας οδηγεί στην βόρεια πλευρά του οικισμού Κομνήνειο στον οποίο ακολουθούμε κατηφορικό δρόμο που μας οδηγεί στον ασφαλτόδρομο ΒΕΡΟΙΑ-ΚΟΥΣΤΟΧΩΡΙ που στρίβουμε αριστερά με κατεύθυνση προς την Βέροια. Μόλις βγούμε έξω από το χωριό στρίβουμε αριστερά στον δρόμο που ακολουθήσαμε κατά την ανάβαση αλλά τώρα με αντίθετη φορά. Αρκετά πιο κάτω δεν στρίβουμε δεξιά στο μονοπάτι που είχαμε ακολουθήσει κατά την ανάβαση αλλά συνεχίζουμε ευθεία στον χωματόδρομο που μας οδηγεί και πάλι στον χωματόδρομο που ακολουθήσαμε αρχικά κατά την ανάβαση κατηφορίζοντας από την δασική θέση Καραούλη. Εκεί συναντάμε στα δεξιά μονοπάτι που ακολουθούμε με το οποίο αποφεύγουμε τον κύκλο που κάνει ο χωματόδρομος αλλά και την διασταύρωση με το μονοπάτι που έρχεται από την δασική θέση Καραούλη. Ξαναβγαίνουμε στον χωματόδρομο αυτό στον οποίο ακολουθούμε την δεξιά του κατεύθυνση με πορεία προς την πόλη της Βέροιας. Σε λίγο φτάνουμε στην διασταύρωση με την οδό Πετσαβαίων την οποία και ακολουθούμε συνεχίζοντας ευθεία μπροστά. Στην πρώτη διακλάδωση που συναντάμε με άλλο μικρότερο ασφαλτόδρομο στρίβουμε δεξιά για να επισκεφθούμε τον ναό του Προφήτη Ηλία που βρίσκεται στα δεξιά σε παρακείμενο ύψωμα. Επιστρέφοντας από τον ναό μέσω του ίδιου μικρού ασφαλτόδρομου συναντάμε στα δεξιά σκαλοπάτια που μας οδηγούν και πάλι στην οδό Πετσαβαίων στην οποία στρίουμε δεξιά με κατεύθυνσ προς την Βέροια. Τελικά μπαίνοντας μέσα στην πόλη φτάνουμε στην διασταύρωση της οδού Πετσαβαίων με την οδό Αμπελοκήπων, το σημείο δηλαδή που ξεκίνησε και τώρα τερματίζει η πεζοπορική πορεία που πραγματοποιήσαμε και με την οποία επισκεφθήκαμε την κορυφή "Τριγωνομετρικό" που βρίσκεται δυτικά της Βέροιας στις πλαγιές του όρους Βέρμιο.