Βέρμιο : Πύργοι - Καταφύγιο Πύργων

May 18, 2024
May 2024

•   5 2 Reviews

near Pýrgoi, West Macedonia (Greece)

Η Πορεία είχε σαν σκοπό την κορυφή Μάυρη πέτρα ...αλλά θέλεις η κακή ημέρα ..θέλεις η κακή προετοιμασία ..θέλεις η κακή ψυχολογία ...θέλεις όλα μαζί με ανάγκασαν να τερματίσω την πορεία στο Ορειβατικό Καταφύγιο του Ορειβατικού Όμιλου Πύργων
Η πορεία ξεκινά από τον χώρο φορτοεκφόρτωσης των μήλων λίγο έξω από το κοινότητα Πύργων του Δήμου Εορδαίας .
Η πορεία στο μεγαλύτερο μέρος της ακολουθεί τον χωματόδρομο που διανοίχτηκε πρόσφατα και κατάργησε το μονοπάτι που υπήρχε . Χωρίς κάτι το ενδιαφέρον η διαδρομή τουλάχιστον μέχρι το καταφύγιο . Αν βρεθεί τρόπος να πάει κάποιος μέχρι το καταφύγιο με αμάξι και να αποφύγει έτσι την υψομετρική ανάβαση των 750 μέτρων και τα 5 με 6 χλιόμετρα τότε η πρόσβαση στις μεγαλύτερες κορυφές του Βερμίου ( Μάυρη πέτρα - Χαμίτης - Τσανακτσή κτλ ) είναι εύκολα να γίνει μέσα σε μιά ημέρα.
Μετά την ξεκούραση ακολούθησε μια μικρή πορεία μέχρι το ύψωμα λίγο πάνω από το καταφύγιο ( 100 μέτρα υψομετρική ) μέχρι το εκκλησάκι που έχει εκεί .

Εκκίνηση

Καταφύγιο Πύργων

PictographRisk Altitude 4,961 ft

• Photo of Ηλίας Λευκόπουλος
    Ηλίας Λευκόπουλος May 20, 2024

Το μόνο που αξίζει είναι το καταφύγιο που βρίσκεται σε ωραία τοποθεσία.

• Photo of stergios zarogiannis
    stergios zarogiannis May 20, 2024

Είναι μια διαδρομή που την κάνεις μία και μόνο φορά . Ωραίο το καταφύγιο να πας να ψήσεις . Για τις κορυφές του Βερμίου θα προτιμούσα εκκίνηση από 3-5 πηγάδια.