Βεργα, Ανω Βεργα, κορυφη Καλαθιου ορους, Προφητης Ηλιας και πισω.

Photo ofΒεργα, Ανω Βεργα, κορυφη Καλαθιου ορους, Προφητης Ηλιας και πισω. Photo ofΒεργα, Ανω Βεργα, κορυφη Καλαθιου ορους, Προφητης Ηλιας και πισω. Photo ofΒεργα, Ανω Βεργα, κορυφη Καλαθιου ορους, Προφητης Ηλιας και πισω.

April 18, 2015
April 2015

near Káto Vérga, Peloponnese (Greece)

Ομορφο μονοπατι με πολυ ωραια θεα. Το μονοπατι ειναι στην ουσια καλντεριμι απο την Βεργα μεχρι το δασος των ελατων οπου και χωριζεται, εκει εμεις πιανουμε το αριστερο τμημα του. Απο εκει και μετα ειναι κανονικο μονοπατι μεχρι των χωματοδρομο. Μετα ακολουθεις τον ευκολοτερο δρομο προς την κορυφη αφου μονοπατι δεν υπαρχει. Απο την κορυφη βγαινεις σε παλια χωραφια και πηγαδι και χωρις μονοπατι βγαινεις παλι στον χωματοδρομο. Τον ακολουθεις προς αριστερα μεχρι τον Προφητη Ηλια οπου υπαρχει και πηγαδι. Παλι πισω τον χωματοδρομο μεχρι το σημειο που τον πιασαμε και στα αριστερα μας μπαινουμε σε μονοπατι που γρηγορα μας βγαζει στην διασταυρωση στην αρχη του δασους και κατεβαινουμε οπως ηρθαμε.
Καλυτερη εποχη ανοιξη, χειμωνας, φθινοπωρο. Νερο εχει στην Βεργα λιγο μετα την αρχη του μονοπατιου, στο μονοπατι λιγο πριν την Ανω Βεργα και μεσα στην Ανω Βεργα.Δεν ξερω αν κρατανε ολο το χρονο.

Κορυφη

Πηγή

• Photo of vooble
    vooble Apr 20, 2017

Nice little hike with great views