Benidorm - Terra Mítica, variant

1986
December 7, 2023
December 2023

near Ciudad Deportiva Benidorm, Valencia (España)

Ciudad Deportiva Benidorm

Terra Mítica Benidorm

Benidorm és història i cultura i en esta secció volem arreplegar-la de la manera més atractiva possible perquè en gaudiu. Moltes de les fites que es poden contemplar mentre es fa un passeig per Benidorm tenen un component històric i cultural que us volem presentar en la secció “Llocs d'Interés Cultural de Benidorm” d’aquest espai.

Si parlem de Turisme Urbà, a més, no podem oblidar l'espectacular Skyline característic de Benidorm que és, sens dubte, el més reconegut de tota Espanya. Us comptarem més sobre tot això en la nostra secció “Skyline de Benidorm”.

Així mateix, volem posar a la vostra disposició les diverses exposicions ─pictòriques, escultòriques i fotogràfiques─ que la Regidoria de Cultura ha organitzat als darrers temps. És una manera de perpetuar en el temps unes exposicions que pel seu caràcter temporal no podrien, altrament, ser contemplades de manera permanent. Així mateix, aprofitem per a presentar-vos els nous talents artístics de Benidorm i la Marina Baixa a través de la nostra secció de “Nous Creadors”.

Quant a la història de Benidorm, hem volgut rememorar, a través d'Història Turística de Benidorm, aquells esdeveniments històrics que van fer que la nostra ciutat esdevinguera l’epicentre referencial del turisme de sol i platja del Mediterrani des de la segona meitat del segle XX. Tot això acompanyat de vídeos, cartells i fullets que convertixen el viatge històric en una experiència multimèdia.

Finalment, no deixeu de consultar la nostra Agenda Cultural així com el Benidorm Cultural que la Regidoria de Cultura ompli d'actes culturals durant tot l'any.

Font:

Risc via tren

• Photo of Oscar Upegui
    Oscar Upegui Jan 30, 2024

Un circuito bien agradable por la ciudad de Benidorm, apenas para ejercitar el cuerpo mientras se disfrutar de su urbanismo, gracias Josep por compartir el trazado.

• Photo of Josep Mª Dalmau
    Josep Mª Dalmau Feb 1, 2024

Moltes gràcies Oscar pel comentari i la valoració de la ruta.