Beniarjó-potries-la font-potries-beniarjó

Photo ofBeniarjó-potries-la font-potries-beniarjó Photo ofBeniarjó-potries-la font-potries-beniarjó Photo ofBeniarjó-potries-la font-potries-beniarjó

November 3, 2019
November 2019

near Potríes, Valencia (España)

Ruta per els alrededors dels pobles indicats, es mesclen trams de carretera amb camins, i carrers de pobles. La ruta en si no es molt dura, pero hi ha que tindre un minim de preparació perque si que es llarga i hi han algunes pujades

PictographPhoto Altitude 211 ft

Plaça amb arquitectura antigua i palmeres al voltant

PictographPhoto Altitude 483 ft

Es una urbanització a un altet de potries, on podem veure que hi han pins, nisprers, i oliveres

PictographPhoto Altitude 412 ft

Es un altet a la part sud-est de potries on es puja fins un xicotet coll. Açi podem apreciar tarongers i pins, ademes d'una arquitectura antigua al fons del camí

PictographPhoto Altitude 325 ft

null

Camp d'oliveres i tarongers entre la font i potries

Aci podem observar uns quants bancals amb oliveres i tarongers en plena epoca de venta d'aliments

PictographPhoto Altitude 443 ft

Parc de terra amb bans. La vegetació que té, son el romer, l'olivera i el nisprer.

PictographPhoto Altitude 420 ft

Esglesia antigua amb campanar d'art romànic per els seus arcs que envolten les campanes

PictographPhoto Altitude 438 ft

Es un parc a l'eixida de la font direcció al cim de les Covatelles. Com es pot apreciar a la foto, es un lloc on hi han bancs i taules per dinar. El paisatge esta replet de pins i oliveres