Beljanica - spust niz klisuru Čemernice

Photo ofBeljanica - spust niz klisuru Čemernice Photo ofBeljanica - spust niz klisuru Čemernice Photo ofBeljanica - spust niz klisuru Čemernice

December 25, 2022
December 2022

near Strmosten, Central Serbia (Serbia)

Beljanica - spust niz klisuru Čemernice
...sa vrha pratiti markaciju grebenske staze oko 1km i u sumi kod stale skrenuti levo ka grebenu i polako spustati u sumu...markacija nema,staza je prilicno zarasla cak i u decembru..malo improvizavije dok se ne udje u stazu ispod grebena koja vodi i spusta se ka Čemernici..kod vikendice u šumi skrenuti levo i spustiti se do reke..ići desnom stranom sve dok se ne dodje do mesta gde se jasno vidi put sa druge strane oštro uzbrdo..preci reku( mi smo promasili i produzili jos malo niz reku presli i zaglavili,da ne moze dalje pa smo ostro pravo uzbrdo izasli i uklopili se na stazu) i pratiti stazu koja polako odvlaci od reke i vodi kroz sumu nanize i do sumskih puteva i ka vikendicama i vodopadu.Ne ici ovuda bez treka,nema jasnih staza,dosta ukrstanja..opasne deonice sa dosta popadalog drveca ispod grebena i dosta zbunja sa trnjem..uz reku obratiti paznju,klizavo ..Najbolje ici u kasnu jesen ili rano prolece jer kada nabuja vegetacija bice tesko proci,a moze biti i visok vodostaj u reci pa ce biti otezano kretanje ..