Belgrat Köyü - Radar Tepesi Döngüsü 02/12/2018

Photo ofBelgrat Köyü - Radar Tepesi Döngüsü 02/12/2018 Photo ofBelgrat Köyü - Radar Tepesi Döngüsü 02/12/2018 Photo ofBelgrat Köyü - Radar Tepesi Döngüsü 02/12/2018

December 2, 2018
December 2018

near Belgrat, İstanbul (Türkiye)

Yürüyüş Tarihi: 02/12/2018

Belgrat Köyü'nden başlayan yürüyüşün ilk 700 metresi asfalt şeklinde tırmanış ile başlıyor ve tırmanış Radar Tepesine kadar düzlük ve tırmanış şeklinde devam ediyor. Parkurun 3üncü kilometresinde sağdan bir patika iniyor. Bu kısımda su kemerini görebilirsiniz fakat çok ağaçların içinde kaldığı için fotoğraflamak zor. Ayrıca bendin dibine inebilmek de çok güç yamaçlar çok dik ve tehlikeli. Kemeri gördükten sonra orman yoluna çıkış patikası inişin aksine daha dik ve yer yer dikenli ve zorlu. Yolu kısaltmak babında bu patikayı kullanmış bulundum. Zorluk sevmezseniz aynı yoldan geri yürüyebilirsiniz.

Tekrar orman yoluna girdikten sonra Radar tepeye kadar tırmanacaksınız. Yol durumu asfalttan sonra radara kadar yer yer balçık şeklinde çamur (mevsime bağlı değişebilir). Radar tepede mola verdim ve devamında daha hoş patika yollardan Belgrat Köyüne kadar iniş gerçekleşecek. Ormanın içinde bazı noktalarda çamur olabilir yağış olmuş ise.

Her mevsim yürünebilecek bir parkurdur fakat yol boyunca su kaynağı yoktur.

Dönüşte köye geldiğinizde yanınıza getirdiğiniz temizleme fırçası ile botlarınızı köy çeşmesinde hortum ile temizleyebilirsiniz.