Begues - Penya del Moro - Puig Vicenç

Photo ofBegues - Penya del Moro - Puig Vicenç Photo ofBegues - Penya del Moro - Puig Vicenç Photo ofBegues - Penya del Moro - Puig Vicenç

July 29, 2017

near Begues, Catalunya (España)

Ruta des de Begues al cim del Puig Vicenç, passant per la Penya del Moro i seguin el PR.

La ruta és d'anada i tornada pel mateix camí, encara que hi ha difrents variacions per a fer la tornada.

Iniciem el camí a Begues per la Urbanització Bon Solei II per un camí que travessa les finques privades, hi ha cartells que avisen d'aquest fet. Hi ha cartells de direcció que ens indiquen el camí a la Penya del Moro, el primer destí.

Fem camí fins arribar al Torrent de la Font de l'Alba. Trobem la primera desviació i seguim per la dreta. Seguim la pista fins que trobem l'explanada on hi ha cartells que ens indiquen que estem a la Penya del Moro. Agafem un camí a la dreta que ens porta a la Penya en uns 200 m.

D'es d'aquí està marcat el PR per a seguir-lo fins que trobem de nou la pista on els indicador ens marquen el Puig Vicenç. Girem a l'esquerra per incorporar-nos a la pista.

Ara ja hem de seguir la pista principal pel Serrat de Can Güell fins el Puig Vicenç. El PR està marcat en blanc i groc.

Nosaltres hem fet la tornada pel mateix camí fins tornar de nou a Begues.